World of Gothic - Forum

Full Version: Discutii despre modding
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Am o problema, am gothic 2 Original, si de cate ori incerc sa pornesc Spacer2, imi apare error: loader couldn`t initialize service! Cum pot sa rezolv error?
salut.am vazut ca nu s-a mai vorbit nimic in thread de ceva vreme...vreau sa va zic doar ca am gasit cum se pot extrage armuri/ modele, in general mesh-uri din Gothic 4 (+ texturi).aici am cateva mai characters ca sa va arat despre ce vorbesc.ele sunt in format .obj deci se pot converti usor la alte format-uri(ex 3ds).
http://s7.postimg.org/77zr7b7uj/image.jpg
http://s7.postimg.org/kq6njljzv/image.jpg
singura problema ar fi scheletul ,care nu a putut fi importat cu tools-urile folosite de mine(am incercat multe altele ,dar fara rezultat)..in fine,daca cineva e interesat ,sa imi zica,pot obtine orice model din joc,skeletal/static..si m-as bucura sa ajut
Skeletul din ArcaniA Gothic 4 oricum nu ar fi bun in celelalte Gothic-uri. Dar, se pot folosi armurile din Gothic 4 cu skeletul din Gothic 2/1, desigur, e destul de greu. Am incercat si eu cu cativa monstrii din Gothic 3( cu skeletul din Gothic 3, am folosit Rimy3D, un program special pentru fisierele 3D din Risen si Gothic 3), dar animatiile nu se pot extrage(inca), si nu se pot folosi nici cele din Gothic 2/1.

Revenind la subiect, am putea face o incercare cu o armura din Gothic 4 si un skelet din Gothic 2 si sa vedem cum se misca in joc. Poti uploada te rog armura de paladin aici?
aici e armura: http://www38.zippyshare.com/d/20018688/4...aladin.rar
Scuze,am uitat sa il rotesc,asa e din joc si m-am grabit....

(09-12-2014, 10:56 AM)Dorel Wrote: [ -> ]Skeletul din ArcaniA Gothic 4 oricum nu ar fi bun in celelalte Gothic-uri.

Nu,da te-ar ajuta la ajustarea armurii pt scheletul din Gothic 2(daca scalezi si rotesti putin oasele poti sa faci ca armura sa se potriveasca 90% pe scheletul din Gothic 2)
90% cred ca e cam mult. Adica acestea au cel putin degetele in plus, in Gothic 2 nu exista degete. Haha Plus ca trebuie sa redenumesti fiecare os sa se potriveasca. Cel mai bine ar fi sa dai scale la armura sa o rotesti si sa o pui in aceasi pozitie ca cele din Gothic 2, schimbi putin pozitia mainilor si poti folosi skeletul din Gothic 2. Singura problema e ca trebuie facuta sa se miste cat de cat decent pentru a functiona in joc.


In orice caz, acel mesh extractor e bun pentru a scoate armele, castile, si obiectele care nu au nevoie de oase, acelea vor functiona 100% in Gothic 1/2.
ok Haha,90% e cam mult,am uitat ca nu ai degete..oricum am facut-o pt skyrim,si acolo chiar nu se potrivea,a trebuit sa selectez regiuni din mesh,sa decupez,sa translatez,o fost bataie de cap,dar a iesit cat de cat bine..cred ca se poate si aici..eu nu am lucrat cu mesh-uri din gothic niciodata(am incercat dar nu am gasit cum sa extrag si ce sa extrag-mi-ar placea sa ma ajue cineva cu asta,chiar as putea face mult),,,daar daca imi dai un model/schelet(ca sa imi dau seama de dimensiuni) in pozitia default(ex T pose) pot sa incerc sa fac o armura, doua,imi asum riscul..In schimb daca vrei sa incerci pe arme si alte mesh-uri statice,fa-mi o lista si ti le extrag.am pack-urile datablocks 0 si 1 extrase(in mare,tot ce tine de itemuri ,efecte,terrain si NPC-uri),si pot sa iau orice...daca nu stii exact nume si chestii,atunci o sa imi iau candva niste timp si o sa incep sa la extrag complet,pe categorii(shields-pt decor,desi am vazut unele functionale in combat in niste moduri,1h weapons,2h weapons,etc)si o sa postez aici ,sau unde trebe...
Pentru modele din Gothic ai nevoie de kerrax imp/exp, e un plugin pentru blender/3ds max/cinema4d etc. Cu acesta poti importa direct modelele. Exemple de modele gasesti pe worldofgothic.com la sectiliunea download/gothic 2/editing parca, sau ceva de genul.

Ps: Am si eu toate (mai putin terenul) si acel mesh exporter pentru ArcaniA. Din cate imi amintesc, parca terenul era in alt format decat .model, asa-i?

Edit: Am mutat postarile aici, cred ca e mai potrivit decat in topicul de texturi.
Terenul e in format .VLG,iar mesh-urile statice(case,statui,etc) sunt in format .bakedgeom,la care exista un plugin in Noesis,problema ar fi ca nu pot fi texturate(nu mi-am dat seama de ce,banuiesc ca ceva nu e complet la plugin,pur si simplu cand aplic otextura se coloreaza intr-o singura culoare)...
ce mesh exporter ai pt Arcania?script/program?
Am gasit pe forumul celor de la nordic games un program care exporta fisierele .model in fisiere .obj e facut de un german (nu am retinut numele).
da,ideea ii ca ii facut pe Vision Engine,si ghici ce:mi-am luat un SDK si nu merg nici in ala..ii enervant cand gasesti tools pt acelasi format,dar iti da eroare cand incerci sa le deschizi pe alea din joc..o sa incerc cu scheletu...eu am deja un schelet facut de mine,care functioneaza cat de cat:ar trebui sa reusesc sa fac ceva..legat de scriptu ala Krx,am inteles ca importeaza .3ds si .asc .....dar daca vreau sa modific armuri din Gothic 1-am extrase mesh-urile si toate sunt in format .MRM ...nu am nicio idee cum sa procedez in cazu asta...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19