05-16-2013, 07:25 PM
05-17-2013, 09:23 PM
Aşa arată prima încercare creare a unei armuri.
Paşii urmaţi în Blender 2.66. Am instalat un plugin necesar blenderului pentru a putea deschide o armura la intamplare din Gothic, in formatul 'asc'. Cu ajutorul acestuia am importat o armura si am inceput sa o modific.
Blenderul, din cate am aflat pana acum, iti ofera cateva tipuri de brush-uri cu care poti modifica modelul armurii din "sculpture mode" (un submeniu).
Texturizarea armurii o sa incerc sa o fac tot din Blender, pentru ca nu pricep modul in care trebuie sa fac textura altfel.
Paşii urmaţi în Blender 2.66. Am instalat un plugin necesar blenderului pentru a putea deschide o armura la intamplare din Gothic, in formatul 'asc'. Cu ajutorul acestuia am importat o armura si am inceput sa o modific.
Blenderul, din cate am aflat pana acum, iti ofera cateva tipuri de brush-uri cu care poti modifica modelul armurii din "sculpture mode" (un submeniu).
Texturizarea armurii o sa incerc sa o fac tot din Blender, pentru ca nu pricep modul in care trebuie sa fac textura altfel.
05-17-2013, 09:27 PM
Tare...o sa incerc sa fac si eu cateva...
05-18-2013, 10:41 PM
05-21-2013, 11:31 PM
Armura e gata. O sa o uploadez joi, cand o sa am putin mai mult timp liber.
05-23-2013, 10:27 PM
untitled.ASC - 337.6 Kb
https://sketchfab.com/show/oxWXRaaeL3xLf3PuKFOP7gR7Ppe
Armura va trebui copiata in folderul modkitului si mai precis in subfolderul meshes.
Apoi, trebuie ca arma sa fie creata. Vom face asta, din folderul scripts, editand fisierul armor.d (".../items/..."). Codul unei armuri ar 'suna' cam asa:
https://sketchfab.com/show/oxWXRaaeL3xLf3PuKFOP7gR7Ppe
Armura va trebui copiata in folderul modkitului si mai precis in subfolderul meshes.
Apoi, trebuie ca arma sa fie creata. Vom face asta, din folderul scripts, editand fisierul armor.d (".../items/..."). Codul unei armuri ar 'suna' cam asa:
Show Content
code
INSTANCE ITAR_Armură (C_Item)
{
name = "Armura Sfantă";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 80;
protection [PROT_BLUNT] = 80;
protection [PROT_POINT] = 80;
protection [PROT_FIRE] = 80;
protection [PROT_MAGIC] = 56;
value = VALUE_ITAR_Armură;
wear = WEAR_TORSO;
visual = untitled.3ds";
visual_change = "untitled.ASC";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
description = name;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
Puteti renunta la linia cu visual change, daca va da eroare. Inca n-am retestat.
INSTANCE ITAR_Armură (C_Item)
{
name = "Armura Sfantă";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 80;
protection [PROT_BLUNT] = 80;
protection [PROT_POINT] = 80;
protection [PROT_FIRE] = 80;
protection [PROT_MAGIC] = 56;
value = VALUE_ITAR_Armură;
wear = WEAR_TORSO;
visual = untitled.3ds";
visual_change = "untitled.ASC";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
description = name;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge;
COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point;
COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire;
COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic;
COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
Puteti renunta la linia cu visual change, daca va da eroare. Inca n-am retestat.
05-30-2013, 10:21 PM
Unde trebuie sa export armura in format .asc???
05-30-2013, 11:11 PM
(05-30-2013, 10:21 PM)dorelys Wrote: [ -> ]Unde trebuie sa export armura in formaat .asc???
Nicaieri, cred. Cand dai reparse scripts, o sa ti-o bage automat in fisierul armors.mrm. Nu stiu asta 100%, dar presupun ca asa e.
05-30-2013, 11:23 PM
aha...o sa incerc...multumesc pentru... ajutor
05-31-2013, 02:48 PM
Se pare ca trebuie exportata si in format .asc...uite aici mod kit-ul pentru fisierele .asc http://www.worldofgothic.com/dl/?go=dlfile&fileid=83 ,adica pentru armuri...nu stiu sigur daca o sa mearga,o sa incerc si eu...