![]() |
Inserarea unui npc in Gothic 1 - Printable Version +- World of Gothic - Forum (https://worldofgothic.ro/forum) +-- Forum: The tavern (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: The Orc Cemetery (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=31) +---- Forum: Arhiva Gothic (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=83) +---- Thread: Inserarea unui npc in Gothic 1 (/showthread.php?tid=108) |
Inserarea unui npc in Gothic 1 - Raducu' - 05-01-2008 Acesta este un tutorial simplu care va va arata cum puteti insera un NPC in joc. Va trebuie gothic_mod_developmentkit si gothic1_playerkit-1.08k acestea le puteti lua de aici Intrati in gothic_mod_developmentkit si ve-ti vedea un fisier cu numele gothic continutul acestui fisier va trebuie sa il puneti in Gothic 1 si iar gothic1_playerkit-1.08k il dezarhivati undeva iar fisierul system il puneti in fisierul cu gothic. Sa incepem: Intrati in gothic/_work/DATA/scripts/content/story/npc si deschideti un script de acolo cu Notepad. Eu am ales scriptul -BAU_900_Ricelord. Code: instance [color=red]BAU_900_Ricelord[/color] (Npc_Default) Code: Lucrurile principale care trebuie schimbate la acest npc sunt: //----------------Bauern--------------------------------- (akolo sunt in randuri toate personajele din NewCamp) Dati ENTER dupa Code: Wld_InsertNpc (BAU_900_Ricelord,"NC_DAM"); //Im Ricebunker Code: Wld_InsertNpc (BAU_999_Legend,"NC_DAM"); //Im Ricebunker Pentru gothic 2 faci aproape la fel ca la gothic 2....Salvezi scriptu in \Gothic Gothic2\_work\Data\Scripts\Content\Story\NPC Un exemplu de script din gothic 2 : Code: instance Pal_200_Hagen (Npc_Default) RE: Cum bagi un NPC in joc! - Szekemri - 03-04-2011 Fii atent: Prima data avem nevoie de un waypoint: de exemplu, WP_01. Dupa cum ai citit din tutorialul lui Raducu' ai observat ca el a adaugat ceva de genu': "Wld_InsertNpc(....);". Tu in schimb, in paranteza trebuie sa scrii: "YScavenger,"WP_01"; Nu stiu daca Raducu' a scris in tutorial si restul, dar daca a scris, nu mai are rost sa mai repet si eu. Verific maine si daca nu, scriu eu. RE: Cum bagi un NPC in joc! - kelokata - 03-04-2011 OK,multam mult Pepe,esti un domn,astept sa verifici tu ca esti mai in domeniu.Numai bine. Scuze de dublu post,nu am mai putut edita.Am observat la inceputul tutorialului facut de Raducu ca spunea ceva si de un gothic1_playerkit-1.08k.Dar pentru Gothic 2 NotR ce player trtebuie? Apropos: nici playerul si nici gothic_mod_developmentkit nu se mai pot descarca.Poate cineva sa mai urce odata aceste chestii si daca sar putea un playerkit pt.G2NotR ? Multam mult. RE: Cum bagi un NPC in joc! - Raducu' - 03-04-2011 Pentru Gothic 2 notr iti trebuie Gothic 2 MDK care il poti lua de aici http://www.worldofgothic.com/dl/?catid=17 . RE: Cum bagi un NPC in joc! - kelokata - 03-04-2011 Ooo,multam fain Raducu.Si developmentkit-ul de unde il pot lua ? mii de multumiri. RE: Cum bagi un NPC in joc! - Raducu' - 03-04-2011 http://www.worldofgothic.com/dl/?go=dlfile&fileid=87 RE: Cum bagi un NPC in joc! - kelokata - 03-05-2011 @ Raducu,zici in primul post ca trebuie bagat id-ul nostru si dai exemplu ca al tau e 999.De unde se vede id-ul? Si de ex cu scripturile astea se poate crea un nou personaj sau o noua bestie? Nu de alta dar juniorul imi cere sa ma bag si in asa ceva,Doamne-ajuta! Sa nu ii stric ceva prin Gothic.Ce bine mi-ar prinde un exemplu de script de orc si unul de vreo bestie de prin G2. RE: Cum bagi un NPC in joc! - Raducu' - 03-05-2011 Deci, id-ul este "cnp-ul" npc-ului si a monstrului, care trebuie sa fie UNIC. De obicei numerele mari cum ar fi 999, 1021, 10000, etc sunt "cnp-uri" unice pe care nu le are nici-un npc din joc. Daca daca un id/cnp il au doua personaje vei intampina o eroare la compilarea scriptului. Cat despre exemplu ti-as da cu mare drag dar nu am Gothic 2 pe pc si cu facultatea asta nu prea mai am timp sa fac nimic. Oricum daca nu ma insel scripturile monstrilor ar trebui sa fie in folderul .../AI. Din cate vad si pepe se pricepe... poate are el cum sa te ajute ![]() RE: Cum bagi un NPC in joc! - kelokata - 03-05-2011 Multam mult Raducu de ajutor.Nu am mai lucrat cu scripturi,dar stiu ca totul se poate invata,mai ales ca multe le-am invatat singur,sunt un autodidact desavarsit pot spune.Am invatat sa lucrez in multe programe care daca acum cativa ai mi-ai fi zis ca o sa lucrez in ele ,ti-as fi spus ca zici ca vorbesti prostii.Asa ca pt juniorul meu sunt in stare sa invat si asa ceva.Spui ca scripturile pt bestii sunt pe undeva prin joc.OK,dar eu sau mai bine zis juniorul meu vrea sa creem altele.Se creeaza pe platforma vreunui script din joc? Sau care e procedura ca sa zic asa,ca la munca doar de proceduri aud. ![]() RE: Cum bagi un NPC in joc! - Szekemri - 03-05-2011 In primul rand trebuie sa ma anunti daca ai cunostinte minime de c++. Pentru a face ceva cu Npc-ul iti trebuie cunostinte mai vaste, insa pentru a insera un Npc, nu. 1. Ai nevoie de Gothic Mod Devlopment Kit si de un editor: Notepad ++, UltraEdit, pana la visual c++ etc...... Pe scurt trebuie adaugi clasei C_NPC o noua instanta (adica detalii care sa defineasca "abilitatile" noului NPC). Ti-am explicat in postul anterior ce trebuie sa schimbi ca sa fie un animal pe post pe npc. Instanta se va creea intr-un fisier text, in folderul NPC din work_/ ..... Raducu' in primul post a scris ce trebuie sa contina o instanta. 2. Instanta va fi folosita cand se vor citi scripturile daca salvezi instanta uite asa: "NUMENPCCREAT.d". 3. Apoi pentru ca jocul sa 'updateze' clasele, trebuie sa intrii in GothicStarter si sa dai pe "Reparse all scripts". Si voila, ai npc-ul creat in jocul original. Cam asta a scris si Raducu' in primul post. Quote:Se creeaza pe platforma vreunui script din joc? Tot ce trebuie sa faci este ce am spus mai sus, nu trebuie sa editezi vreun script, jocul 'integreaza' singur instanta clasei. |