Vanilla Éclair (working title) - Printable Version +- World of Gothic - Forum (https://worldofgothic.ro/forum) +-- Forum: The tavern (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: Players 'b Us (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Vanilla Éclair (working title) (/showthread.php?tid=4429) |
Vanilla Éclair (working title) - Patrunjelu' - 09-17-2012 You guys sure changed this place So, here's the latest news: Jucatorul primeste XP! A bunch of stats! Carti! In seara asta am decis sa ma mut putin pe altceva, ca am codat destul pe ziua de azi :lol: In joc vom avea nevoie de carti, deci ele trebuiesc scrise. Also, jucatorul va trebui sa afle de pe undeva cate chestii pot fi combinate pentru a obtine mancare. Am gasit solutia ideala: cartile de bucate. Desi au un singur rol, acela de a-i spune jucatorului ce si cum sa combine, nu avem scuza sa le trantim acolo fara pic de personalitate. CLICKY CLICK Link-ul duce catre un .pdf. Este, mai exact, un preview (2 retete) pentru prima carte de bucate din joc. .pdf-ul va fi inclus in folder-ul cu extras (va acompania jocul), si va fi prezent, evident in alta forma, in joc. Are nevoie de o realiniere a ingredientelor (arata cam urat asa), si de o colectie de background-uri (pagini vechi) noi, dar e destul incat sa va faceti o idee despre directia artistica (vizual vorbind) spre care ma indrept cu cartile. In joc se va vedea si coperta cartii sub fiecare pagina. RE: Vanilla Éclair (working title) - Patrunjelu' - 09-23-2012 Preview pentru urmatorul update! RE: Vanilla Éclair (working title) - Hegan - 09-24-2012 WAW, buna treaba, bravo! RE: Vanilla Éclair (working title) - Szekemri - 09-24-2012 Ti s-au dus cateva postari odata cu micul incident. Schimband subiectul, frumoase sunt povestile. RE: Vanilla Éclair (working title) - Bogdan - 09-24-2012 Te-ai gândit să faci un kickstarter? Mă rog, nu ştiu dacă în stadiul ăsta ai putea să atragi foarte multă atenţie, dar pe viitor poate reuşeşti să faci rost de fonduri ca să angajezi oameni în domeniile în care spuneai că nu te pricepi. RE: Vanilla Éclair (working title) - Patrunjelu' - 09-25-2012 (09-24-2012, 08:10 PM)Terente Wrote: Ti s-au dus cateva postari odata cu micul incident. Schimband subiectul, frumoase sunt povestile. No worries, asta e Thanks! @Bogdan Iti amintesti postul in care mentionam domeniile in care nu am experienta? Atunci in mod sigur iti amintesti ca in acelasi post mentionam si planurile pentru crowdfunding (kickstarter) RE: Vanilla Éclair (working title) - Patrunjelu' - 09-27-2012 Am analizat mai atent cartea despre necromanceri si naratorul trecea cam prea des de la o perspectiva obiectiva la una subiectiva, pentru stilul in care intentionam sa o scriu. Am mai modificat cateva pasaje din ea sa fie mai ok, dar o mai verific o data inainte sa o adaug la pack. In other news, un update tehnic. Ca sa simplific treaba, am adaugat o clasa parinte, BaseCharacter. Din ea deriva toate NPC-urile din joc (personaje cu stats and stuff), dar si jucatorul. O parte din outline e aici: Fiecare personaj va avea o clasa proprie, unde suprascriem unele metode din BaseCharacter. Uite un exemplu: In momentul in care initializam un nou Player(), SetStats() care suprascrie functia virtuala din BaseCharacter va fi apelata de constructorul base-ului (BaseCharacter). Asa ca, pentru fiecare personaj nou, facem o clasa separata, in care (supra)scriem doar metodele ce ne intereseaza. Sau, si mai simplu spus, pentru fiecare personaj nou facem un fisier in care ii setam frumos proprietatile, si nimic mai mult Tot in felul asta, putem sa adaugam si custom behavior foarte usor (nu lucram cu X personaje care sunt instante ale aceleiasi clase). RE: Vanilla Éclair (working title) - Patrunjelu' - 09-28-2012 ^ ideea de mai sus, mai dezvoltata: I like where this is going, I sure do. Am adus structura NPC-urilor fix acolo unde voiam. RE: Vanilla Éclair (working title) - Szekemri - 09-28-2012 FightTactic.orice il poti utiliza in joc sau nu e gata inca? RE: Vanilla Éclair (working title) - Patrunjelu' - 09-29-2012 Nu sunt implementate prea multe ce tin de AI; fight tactics sunt complet neimplementate, deci nu-s gata inca. Cel mai probabil, cand va fi gata, voi veni cu un video cu Mirinda care se bate |