Levelmesh 3ds - Printable Version +- World of Gothic - Forum (https://worldofgothic.ro/forum) +-- Forum: The Colony (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Modding (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=43) +--- Thread: Levelmesh 3ds (/showthread.php?tid=4768) |
Levelmesh 3ds - old nick - 12-27-2012 Pentru acest tutorial am ales blender 3d care este un program freeware, accesibil tuturor. Voi prezenta o metoda simpla de realizare a unui 3ds folosindu-ma de modul Insula Paladinului Mort. Zenul modului care arata asa in faza finala a fost la inceput un simplu plan in blender. Un plan pe care l-am marit, am selectat edit mode si subdivide impartindu-l in multe planuri mici, apoi am selectat sculpt si am "sculptat" insula cu mouse-ul dupa bunul meu plac pana a ajuns sa arate asa. Apoi am exportat-o in Gothic 2 Notr/_work/data/meshes/level in format 3ds folosind plugin-ul KerraxImpExp instalat in blender, plugin pe care il gasiti in pachetul comun din threadul Modding Gothic 1 si Gothic 2. In continuare am deschis GothicStarter selectand GothicGame.ini si am dat click pe Editor starten. Am deschis mesa 3ds exportata cu blender in Gothic 2 Notr/_work/data/meshes/level, apoi am dat compile world, selectand Editormode, Outdoor, compile . Dupa compilarea world am selectat compile light , apoi Activate. In continuare am bifat in stanga iconul pentru textura, am selectat texturile din panoul din dreapta si le-am aplicat pe mesa cu mouse-ul. Dupa ce am terminat de texturat mesa, am salvat-o tot in Gothic 2 Notr/_work/data/meshes/level. Pentru a obtine un zen, am incarcat mesa texturata si am dat compile world fara a bifa Editor mode dupa care am salvat mesa in format zen, si am modificat-o urmand instructiunile din tutorialele lui Raducu' si Patrunjelu'. |