Plan general al povestii si questuri - Printable Version +- World of Gothic - Forum (https://worldofgothic.ro/forum) +-- Forum: The Colony (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Modding (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=43) +---- Forum: Concurs (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=80) +----- Forum: Echipa 1 (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=81) +----- Thread: Plan general al povestii si questuri (/showthread.php?tid=4859) |
Plan general al povestii si questuri - Szekemri - 03-02-2013 Se subintelege ce trebuie sa facem aici. RE: Plan general al povestii si questuri - Cyrus35 - 03-04-2013 Start new game: Intro: ..................................................... Badking, mostenitor al bogatiilor satului Erendhor, si pus sef al acestuia fara sa fi facut vreun lucru maret, ci doar datorita lucrurilor facute de tatal sau Eren, impreuna cu bunul sau prieten Dhor. Naufragiati pe insula au reusit sa strabata prin salbaticie si sa stabileasca o tabara pentru ei si supravietuitorii naufragiului, tabara care cu timpul a devenit casa lor. Inca se gasesc la mina satului statuile celor doi eroi. Dhor neputand sa aba mostenitori singura sansa pantru conducerea satului a ramas in fiul lui Eren, un curvar-betiv neavand nici o legatura cu aventurile primejdioase si nici calitati de lider. Timpul a trecut, vremea lui Eren si Dhor a apus, Badking preluand orasul fara sa-i pese de viitorul acestuia, el retragandu-se intr-o coliba izolata in padure, undeva la mijlocul distantei dintre sat si mina satului, inconjurat de alcool, swampweed, mancare si fecioarele satului. Toate acestea aveau sa se schimbe intr-o noapte cand Badking avu o premonitie: ..Raen..(voce cu ecou) Sfarsitul e aproape... forte intunecate se trezesc pe insula condusa de tine... sfarsitul e aproape ... TU! trebuie sa te ridici si sa iti iei in mana propriul destin..Raen.. cauta-ma!..Raen.. iar impreuna vom reusi sa izbavim. ...................................................... Capitolul 1: ...................................................... Misiunea1: Intalnirea cu Raen ...................................................... Descriere: Cosmarul asta m-a pus pe gandit, cred ca ar trebui sa il caut pe acest magician Raen sa vad ce are de zis, dar unde? O sa incep in sat sa aflu cat mai multe lucruri despre el, si vreau sa ma sigur ca nu va fi o capcana v-a trebui sa iau cu mine cateva garzi si sa ma echipez mai bine. Nu cred ca va fi greu odata ce sunt seful satului. ...................................................... The player(Badking) este imbracat cu haine de vanator(din g2), se trezeste in coliba sa izolata in mijlocul padurii, coliba mai mult o casa cu 2 camere si mansarda (ca cea a lui Lobart farm, daca se poate si cu mansarda), o camera fiind dormitorul acestuia, unde in fiecare noapte a saptamanii se afla cate o fecioara diferita (asadar 7 femei sunt in casa lui), din dormitor dam in bucatarie unde in fiecare dimineata se gasesc aliniate celelalte 6 femei, 3 pe o parte 3 pe cealalta(cum gasim in gothic 2 paladinii dupa ce ne intoarcem din valea minelor), iar in mansarda se gasesc 6 paturi(cate un pat pentru fiecare femeie, cea de-a 7-a dormind in patul lui Badking) Trezindu-se agitat(daca se poate sa inceapa cu efectul ala de black pearl, sau blestem de seeker), inconjurat de femei, femeia de langa el incepe dialgul, iar celelalte 6 o rup la fuga in bucatarie asezandu-se in linie: Femeia:-In sfarsit te-ai trezit, de 3 sferturi de ora incerc sa te trezesc. Ne-am speriat foarte tare, in momentul in care ai inceput sa faci spume la gura, e ceva in neregula? Badking -Aahh capul meu! Taci si adu-mi un pahar cu apa, inca sunt mahmur de seara trecuta. F:-Uite aici apa si un joint de ce-a mai buna calitate, deci ce ai patit? B:-Nu e treaba ta ce se intampla cu mine si acum dispari! se incheie dialogul si eroul iese in urmatoarea camera unde sunt celelalte 6 femei aliniate, 3 pe o parte 3 pe cealalta, el trecand printre ele, incepe dialogul prima din coloana din stanga: F2:- Esti bine domnule? B: Ahh ce te intereseaza pe tine? se incheie dialogul, urmatoarea femeie deschide alt dialog: F3:- MI-am facut griji pentru tine! B: - Lasa-ma! se incheie dialogul, urmatoarea femeie deschide alt dialog: F4: - Domnul meu, astazi e o zi ploiasa nu cred ca vrei sa iesi afara. B: - Ba uite ca o sa ies! se incheie dialogul, urmatoarea femeie deschide alt dialog: F5: - ... B: - Lasati-ma dracului in pace! se incheie dialogul, iese pe usa ametit(cu efectul de seeker sau black pearl) si cade(lesina) in ploaie in fata casei. femeia 6 deschide dialogul, si-l trezeste pe Badking, ii da o potiune care sa-i vindece mahmureala(si efectul de seeker sau black pearl dispare) F6: - Domnul meu, ia asta te va ajuta sa iti revii si iti va da puterea sa iti duci la bun sfarsit ceea ce ai de facut, nu uita sa iti iei sabia(crude sword)(femeia 6 este mai in varsta, decat restu, mai inteleapta, etc.) Se incheie dialogul, isi revine eroul si pleaca spre sat, trece peste rau pe podul din fata casei drumul se desparte in doua unul spre oras celalat spre mina(cu indicatoare). Eroul trebuie sa parcurga distanta pana in fata satului unde il intalneste pe woodcutter(Stanley) si de aici cosmarul incepe: Stanley, lemnarul satului(este un fel de Mud, doar ca nu te urmareste pe toata insula, ci de fiecare data cand te vede te baga in seama, fie in oras, taverna, la locul de taiat lemne, in piata, dandu-si cu parerea despre ce se intampla), incepe dialogul: S: - Salut eu sunt stanley, lemnarul satului. Nu intalnesc prea des persoane noi prin zona asta. Trebuie sa fii un aventurier. Dar ce cauta un aventurier in satul nostru, sa stii ca nu e nimic de gasit p-aici, suntem vai de capul nostru de cand seful satului sa retras in coliba lui... B: - Dar eu sunt... S: - Da stiu esti in cautare de aventura, ai vazut mina? ohhh trebuie sa vezi mina, cu statuile celor doi eroi mitici. Vrei sa ajungi ca ei? Eu asta imi doresc, mai rar persoane ca cei doi. Imi place mult de tot povestea lor. Vrei sa afli povestea? aici ai optiune de ales la dialog - "Da" si asta continua cu balivernele lui(povesteste de naufragiul Eren si al lui Dhor si de unde vine denumirea satului si mai multe rele despre Badking, iar de fiecare data cand badking incearca sa-i zica ca el e fiul lui Eren, liderul satului acesta il intrerupe. - "Nu" dialogul se intrerupe si eroul isi continua calatoria spre oras.(cu urmatoarea ocazie Stanley ii povesteste automat despre legendele satului) continui calatoria si ajungi la cele 2 garzi de la poarta intrarii in sat.(bineinteles nici acestia nu il recunosc pe erou) se deschide dialogul: Garda: Cine esti? si ce cauti in aceste taram uitat de lume? NU arati nici a miner, nici a aventurier nici puscarias din mina B: Sunt seful satului si trebuie sa imi dai voie sa intru, il caut pe Raen, magicianul. G: Tu? Seful satului?(rade). Seful nostru este Glorydan si momentan nu este aici. B: Ba nu! seful satului sunt eu, numele meu este BadKing, fiul mostenitor al lui Eren. G: Ohh sigur ca da, se pare ca ai purtat o mica discutie cu nebunul ala de Stanley, nu-i asa? Stai sa-ti zic eu ceva: Badking, idiotul ala, s-a retras de mult timp in coliba sa din padure, inconjurat cu fecioarele noastre, asa ca termina cu prostiile astea si zi-mi cine esti cu adevarat si ce vrei sa faci in sat. aici ai doua optiuni, continui sa zici ca esti badking, si te bate gardianu si dupa ce te bate ai optiunea 2, sau ii zici direct optiunea 2: B: sunt un aventurier si caut hrana si adapost. G: Ei ai vazut ca nu a fost asa greu? Aventurier cam neechipat iti zic eu. Cu ceva aur cred ca poti cumpara cateva lucrui intersante de pe aici, incearca la fierar sau in piata, avem si un vanator in caz ca te intereseaza piei pentru armuri sau arcuri. ...................................................... Misiunea2: Echipament de lupta ...................................................... Descriere: Avand in vedere ca ma asteapta o aventura ar trebui sa ma echipez mai bine. ...................................................... Din momentul asta iti dai seama ca nimeni din oras nu te recunoaste, a trecut prea mult timp de ultima oara cand ai parasit coliba si singurului din sat care stie cine esti este armurierul, seful garzilor din Barracks, care in momentul asta nu este in barracks ci se ocupa de anumite chestii la mina satului(el fiind singurul care mai tine satul si mina pe picioare, un leader adevarat) RE: Plan general al povestii si questuri - Szekemri - 03-04-2013 Foarte frumos. Eu mai am un laborator acum la facultate, cand ma intorc ma apuc de blender. RE: Plan general al povestii si questuri - ThePaladinHero - 03-04-2013 Bravo!Chiar imi place. Si presupun ca pana la sfarsit eroul o sa fie din nou un lider adevarat si satul il va recunoaste. Sau eroul tot va fi recunoscut ca fiind liderul satului, dar va lasa satul pe mainile armurierului. Apropo de la inceput ar trebui ca eroul sa aiba un quest numit: Raen sau ....Gaseste-l pe magicianul Raen stiti voi ceva de genul asta si acest quest sa se termine cand il gaseste (logic) . RE: Plan general al povestii si questuri - Cyrus35 - 03-04-2013 (03-04-2013, 02:56 PM)ThePaladinHero Wrote: .....citeste din nou mai cu atentie... RE: Plan general al povestii si questuri - Cristian - 03-04-2013 Ar trebui sa modificam misiunea 1, din Intalnirea cu Raen in Visul, iar pe parcurs sa mai afle eroul cate ceva si apoi sa se puna serios pe cautare.. un simplu vis nu cred ca l-ar determina sa caute cai verzi pe pereti, parerea mea. In rest imi place. |