The following warnings occurred: | ||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.3.20 (Linux)
|
![]() |
Gothic 2 NotR mod:Returning - Printable Version +- World of Gothic - Forum (https://worldofgothic.ro/forum) +-- Forum: The tavern (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=1) +--- Forum: The Orc Cemetery (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=31) +---- Forum: Arhiva Gothic (https://worldofgothic.ro/forum/forumdisplay.php?fid=83) +---- Thread: Gothic 2 NotR mod:Returning (/showthread.php?tid=539) |
Gothic 2 NotR mod:Returning - SkullX - 01-30-2010 ProiectuI meu pentru Gothic2NotR e pe jumatate gata, tot ce mai trebuie facut sunt diaIoguri si chesti minore, totusi va mai dura o mica perioada de timp... What about: ErouI se intoarce in Khorinis dupa o Iuna, cu simplul mutiv al unei noi amenintari 'The Sleeper's Amulet' un artefact care a fost ascuns de catre orci in spatele barierei orcilor din colonie. What's new: Cateva noi tehnici de combat cum ar fi Dual-Wield asa cum vedeti in screenshot...care va fi invatat doar dupa 80% in 1h swords. New World: o Noua lume in spatele barierei orcilor...Behind the orc wall...lies a new threat about a divine artifact nu am stat acu sa zic tot...daca vreti sa vedeti alte screenuri sau news sa ziceti, daca nu ne vedem cand se va lansa RE: Gothic 2 NotR mod:Returning - ufy - 01-31-2010 pai. ce sa zic? bravo si succes, desi e cam aiurea ca eroul se intoarce in khorinis. nu ar respecta storyline-ul, mai ales dupa toate astea. sfatul meu e... ca daca tot nu zici ca ai facut dialogurile si alea alea, sa pui alt personaj ca 'erou'. e cea mai buna solutie, si mai schimbi si tu povestea tipica si monotona cu nameless hero. RE: Gothic 2 NotR mod:Returning - SkullX - 01-31-2010 da...asa mam gandit si eu initiail...dar e vb de Sleeper's Amulet...ce-a ce ar face din nou ca eroul sa se intoarca in trecut...nimeni aItcineva nu prea stie de sleeper..deci cum ar merge altfel?...orice sugesti sunt bine venite RE: Gothic 2 NotR mod:Returning - ufy - 01-31-2010 oricine. cineva care l-a cunoscut pe erou. cineva din colonie. oricine maa ![]() nu vezi cum au inventat-o astia pe velaya? ![]() poti sa iei si un personaj facut de tine [gen Gigel Pistol] si unul care a existat [gen angar. puternic, intelept, bla bla] ce-ti trece prin minte bai ![]() RE: Gothic 2 NotR mod:Returning - SkullX - 01-31-2010 ...-->Angar<-- asta chiar ar merge.... ![]() RE: Gothic 2 NotR mod:Returning - ufy - 01-31-2010 tocmai de asta am zis ![]() oricum, asta a fost doar o sugestie ![]() ![]() si daca faci, macar sa faci ca lumea, sa inceapa dintr-un punct fix. gen taverna. si tot asa ![]() joaca velaya pentru idei. :-? si restul o sa vina de la sine ![]() bine, eu nu zic sa copii ce este acolo ![]() ![]() ![]() RE: Gothic 2 NotR mod:Returning - SkullX - 01-31-2010 am jucat velaya:d si mi-a placut mult cum or facut...(mai putin unele dialoguri de gen "I'll be a virgin if you...." ![]() ![]() RE: Gothic 2 NotR mod:Returning - ufy - 02-01-2010 e bine atunci ![]() ![]() ![]() hai, pune-ti ideiile in aplicare RE: Gothic 2 NotR mod:Returning - Z3R0 C00L - 02-01-2010 Angar a plecat si el pe barca la Sfarsit nu? RE: Gothic 2 NotR mod:Returning - ufy - 02-01-2010 daca vrei tu. ![]() adica nu e neaparat sa-l iei ![]() |