Cum reiese din titlu, am sa va arat cum sa extragem si sa introducem o arma din Gothic 3 in Gothic 2/Gothic 1.
Pentru inceput vom extrage fisierele .xcmsh din folderul Gothic 3/Data in _compiledMesh.pak folosind G3PU.
Odata extrase fisierele .xcmsh vom folosi MeshWorker pentru a le transforma in fisiere .obj pentru a le putea importa intr-un program de grafica 3d cum ar fi Blender 3D, Gmax sau 3dsMax.
In continuare folosim G3PU pentru a extrage textura din Gothic 3/Data, fisierul _compiledImage.pak si convertim imaginea din .ximg in .tga folosind ConvertorXIMG, dupa care vom pune textura .tga in folderul Gothic 2/_work/data/Textures .
Importam fisierul obj in Blender pentru a face textura si a exporta arma in format 3ds, desigur importam si o arma din Gothic 2 pentru a face marimea potrivita.
Exportam fisierul in format 3ds in folderul Gothic 2/_work/data/Meshes .
A venit momentul sa facem scriptul armei, in folderul Gothic 2/_work/data/Scripts/Contents/Items editam fisierul IT_Melee_Weapons si adaugam codul urmator (puteti face arma cu aceleasi caracteristici ca in Gothic 3 sau dupa propria placere )
Acum mergem in Gothic 2 Starter, bifam Skripte Parsen si deschidem jocul, iar arma noastra va arata cam asa
Pentru inceput vom extrage fisierele .xcmsh din folderul Gothic 3/Data in _compiledMesh.pak folosind G3PU.
Odata extrase fisierele .xcmsh vom folosi MeshWorker pentru a le transforma in fisiere .obj pentru a le putea importa intr-un program de grafica 3d cum ar fi Blender 3D, Gmax sau 3dsMax.
In continuare folosim G3PU pentru a extrage textura din Gothic 3/Data, fisierul _compiledImage.pak si convertim imaginea din .ximg in .tga folosind ConvertorXIMG, dupa care vom pune textura .tga in folderul Gothic 2/_work/data/Textures .
Importam fisierul obj in Blender pentru a face textura si a exporta arma in format 3ds, desigur importam si o arma din Gothic 2 pentru a face marimea potrivita.
Exportam fisierul in format 3ds in folderul Gothic 2/_work/data/Meshes .
A venit momentul sa facem scriptul armei, in folderul Gothic 2/_work/data/Scripts/Contents/Items editam fisierul IT_Melee_Weapons si adaugam codul urmator (puteti face arma cu aceleasi caracteristici ca in Gothic 3 sau dupa propria placere )
Code:
const int VALUE_G3_Weapons_Axe_BarbarianAxe = 5300;
const int Damage_G3_Weapons_Axe_BarbarianAxe = 100;
const int Condition_G3_Weapons_Axe_BarbarianAxe = 80;
INSTANCE G3_Weapons_Axe_BarbarianAxe (C_Item)
{
name = "BarbarianAxe";
mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_AXE;
material = MAT_METAL;
value = VALUE_G3_Weapons_Axe_BarbarianAxe;
damageTotal = Damage_G3_Weapons_Axe_BarbarianAxe;
damagetype = DAM_EDGE;
range = 100;
cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = Condition_G3_Weapons_Axe_BarbarianAxe;
visual = "G3_Weapons_Axe_BarbarianAxe.3DS";
description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_OneHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
Acum mergem in Gothic 2 Starter, bifam Skripte Parsen si deschidem jocul, iar arma noastra va arata cam asa