Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gothic 2 mod Stone of Knowledge
#1
Salutare comunitate! 
Desii joc Gothic de foarte mult timp, abia acum mi-am adus aminte ca este si un forum romanesc.
Eu am in cap de ceva timp un proiect pt. un mod de Gothic 2, pe care l-am inceput de la zero de cateva luni incoace. Cand zic de la zero, asa erau si cunostintele mele de modder, 0  Meh 
Incet-incet, am invatat bazele, cum sa extrag si sa adaug iteme, sa adaug dialoguri, sa umblu prin scripts, insa tot am nevoie de ajutor, asa ca apelez la voi. Daca este lume interesata, voi reveni cu detalii despre proiectul pe care il am si la care lucrez!  Proud
Va multumesc si astept sa va cunosc!
replyReply
#2
Salutare și bine ai venit!

Și vrem detalii, da! Mai ales că modurile din Gothic au prins la public în ultimii ani.

Poveste, ălea ălea?
----------------Worldofgothic----------------
---------PLAY
replyReply
#3
Salut!
Da, este si un story in spatele proiectului, dar nu e ceva de anvergura. As vrea sa adaug un al 7-lea capitol, denumit "Stone of Knowledge", care va urma dupa invingerea dragonului undead din Irdorath. Asta este partea cea mai dificila, implementarea unui nou capitol si al misiunilor respective. Am cerut ajutor si in comunitatea de pe Discord, si pe Reddit, dar putini au venit cu sfaturi si indicatii utile. 
In ce consta capitolul 7?
Pai dupa invingerea Raului din Irdorath, Eroul nostru is convinge echipajul (in special pe Lee) sa se intoarca in Khorinis pentru a elimina ultimul pericol ramas pe insula: orcii din spatele palisadei. Capitolul va fi declansat dupa ce Eroul da ordin capitanului sau sa ridice ancora, se va derula secventa de dialog cu Xardas si va incepe in portul din Khorinis, pe doc, unde Eroul va fi alaturi de echipajul cu care pleaca in capitolul 6. Nu vor fi multe misiuni, doresc sa mentin modul la o dimensiune relativ redusa, firul narativ va urma efortul Eroului nostru de a unifica insula (paladini, mercenari, vanatori de dragoni si magicienii) pentru ca oamenii sa invinga armata orcilor ramasa in Valea Minelor. In cele din urma, Eroul fara nume va ajunge Lord al Khorinisului, castigand respectul si sustinerea tuturor guildelor. 
Astfel, indiferent ce factiune am alege in timpul jocului (Paladin, Vanator de dragoni, Magician de Foc), in urma terminarii misiunii principale, vom obtine guildul de Lord, fata de care toate factiunile vor avea o atitudine prietenoasa.
replyReply
#4
Ca si gameplay, nu vor fi schimabari majore, vreau sa mentin spiritul original al jocului, sa fie cat mai lore friendly. Vor fi arme, armuri, personaje si alte iteme noi, dar toate preluate din Gothic 1, nimic strain sau inventat. Vor fi schimbari in ceea ce priveste craftingul, in sensul ca vor fi necesare anumite obiecte pt. a putea interactiona cu Vob-urile respective, de exemplu: Smith's Hammer pt. a produce arme la forja sau tigaie pt. a praji carne la aragaz (adica Eroul trebuie sa aiba mereu in inventar aceste obiecte pt. a produce itemele finite). Forjarea armelor va fi ca in Gothic 1: folosirea celor 4 Vob-uri: Forge, Anvil, Water Bucket si Whetstone pentru a creea o arma. Mi se pare ca in Gothic 2 s-a simplificat sistemul pentru a forja mai repede, dar din punct de vedere al realismului, este mai frumos sistemul din primul joc. Vor reveni Armura din minereu magic, Armura lui Gomez, Ulu-Mulu si cateva personaje din primul joc. De asemenea, Valea Minelor va fi extinsa, incluzand Mina Libera, Cimitirul Orcilor si intreaga zona din spatele palisadei pana la mare si Tabara din mlastina.
Asta a fost un rezumat, daca doriti sa va implicati, pot posta toate featurile detaliat!
Sper ca v-am captat atentia, may Innos keep you well!  Gothic
replyReply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Gladiator - in limba romana - Gothic 2 Mod Cyrus35 0 496 07-04-2024, 03:11 PM
Last Post: Cyrus35
Sad Gothic Multiplayer: Jucabil sau nu? Vladeisan 17 9,752 08-21-2016, 04:33 PM
Last Post: ShadowZz
  Gothic 1 Golden Mod transporter1911 0 1,811 07-15-2015, 12:32 AM
Last Post: transporter1911
  Tutorial: Cum sa introduceti o arma din Gothic 3 in Gothic 2 Edd 5 4,390 12-13-2014, 08:36 PM
Last Post: Vladeisan
  Gothic 2: The Returning? Tibby 7 5,256 10-19-2014, 05:46 PM
Last Post: Tibby
  [MOD NOU] Gothic: The Boss Apparition arbitrer 11 7,453 05-23-2014, 09:08 PM
Last Post: Vladeisan
  Gothic 3: CP1.75.14, QP4.2 and CM2.6.1 compatible with Consequences 2.0.1 Cyrus35 3 2,935 08-30-2013, 01:09 PM
Last Post: cornel
  Gothic 3 - Best mod pack cornel 10 8,182 08-18-2013, 09:31 PM
Last Post: cornel
  [TUTORIAL] Modificarea şi inserarea unei armuri - Gothic 2 Bogdan 14 12,843 05-18-2013, 06:10 PM
Last Post: Edd
  Gothic 3 traducere in romana cu toate update-urile m4xxxy 11 7,065 02-17-2013, 06:33 PM
Last Post: m4xxxy

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)