E usor sa spui ca un joc e genial. As putea sa incep si sa inchei aceasta recenzie spunand doar ca “Dragon Age: Origins” e cel mai bun RPG al anului si poate cel mai bun RPG din ultimii ani – mai bun decat The Witcher, Mass Effect si King’s Bounty. Nu ar fi corect pentru joc fiindca Dragon Age: Origins e un titlu care a fost facut pentru a deveni un clasic. E un joc care, in ciuda defectelor, scaparilor sau problemelor pe care le are, reuseste sa te faca sa le ignori complet si sa continui sa te scufunzi intr-o calatorie uimitoare in care te bucuri de fiecare moment iar dupa terminarea ei nu vei uita niciodata aceasta experienta.
E usor sa spui ca un joc e genial. As putea sa incep si sa inchei aceasta recenzie spunand doar ca “Dragon Age: Origins” e cel mai bun RPG al anului si poate cel mai bun RPG din ultimii ani – mai bun decat The Witcher, Mass Effect si King’s Bounty. Nu ar fi corect pentru joc fiindca Dragon Age: Origins e un titlu care a fost facut pentru a deveni un clasic. E un joc care, in ciuda defectelor, scaparilor sau problemelor pe care le are, reuseste sa te faca sa le ignori complet si sa continui sa te scufunzi intr-o calatorie uimitoare in care te bucuri de fiecare moment iar dupa terminarea ei nu vei uita niciodata aceasta experienta.
Jocul se concentreaza in principal pe poveste si pe felul in care aceasta e tesuta in jurul alegerilor facute de tine. BioWare e un developer cunoscut pentru materiale excelente, sursa a povestilor epice si a lumilor fantastice care te prind, asa ca cei de acolo au incercat sa se depaseasca pe ei insisi cu fiecare joc. Dupa cum spune si titlul, cand incepi ai de ales intre povestile Origin pe care vrei sa le urmaresti. In functie de cum iti alegi rasa si sexul, vei primi acces la anumite clase si o poveste Origin. Practic, Origin e un inceput diferit in joc care e unic pentru caracterul tau si care iti va modela aventurile in care vei porni.
As vrea sa atrag atentia ca, desi ar putea parea ca este excesiv si redundant, Origin-ul unui caracter e mai mult decat un intro de 1-2 ore personalizat. In functie de alegerea pe care o faci pentru rasa si sex, vei avea o experienta foarte diferita. De la optiuni de dialog personalizate la scenarii care schimba intr-adevar povestea jocului, as sugera ca toata lumea sa se gandeasca bine ce caracter isi aleg pentru ca aceasta decizie va afecta intreaga diferenta de gameplay.Am jucat ca un dual-wielding elf Rogue de sex feminin, din povestea Origin City Elf si am fost suprins sa vad de cateva ori felul in care preferintele mele mi-au afectat mediul inconjurator. Ca sa dau cateva exemple concrete, oamenii reactioneaza diferit catre elfi, considerandu-i cetateni de rang inferior, si faptul ca sunt Rogue a fost mentionat de mai multe ori. Nu pot sa ma abtin sa-mi amintesc momentul in care un blacksmith m-a intampinat cu fraza „Hei elfule, ia cutia aia si du-o la consilier. Si grabeste-te fiindca mai am treaba cu tine” iar eu m-am enervat in ultimul hal. Mai tarziu in joc, alegerea de a fi barbat sau femeie intr-o anumita rasa poate avea un impact serios asupra povestii, iar aceasta se va termina foarte diferit. Nu o sa explic aici la ce anume ma refer in termeni concreti, pentru ca nu vreau sa dezvalui finalul povestii. In plus, vei putea sa interactionezi cu povestea ta Origin si sa recuperezi timpul pierdut sau sa te razbuni pe inamici.
Dupa intro esti aruncat in firul principal al povestii iar caracterul tau isi asuma destinul unui Grey Warden si ajuta sa reuneasca dwarfii, elfii si oamenii intr-o alianta impotriva unui inamic comun.
Strajerii (Wardens) sunt o casta de elita care s-a infiintat din necesitatea infruntarii Bight-ului. Pe scurt, Blight e un moment definit de hoarde de Darkspawn, conduse la suprafata de un Archdemon cu scopul de a distruge tot ce inseamna viata.
Este un joc ce merita jucat din toate punctele de vedere orice decizie vei lua va afecta jocul in diferite moduri, la fel si ce clasa si rasa vei fii....
E usor sa spui ca un joc e genial. As putea sa incep si sa inchei aceasta recenzie spunand doar ca “Dragon Age: Origins” e cel mai bun RPG al anului si poate cel mai bun RPG din ultimii ani – mai bun decat The Witcher, Mass Effect si King’s Bounty. Nu ar fi corect pentru joc fiindca Dragon Age: Origins e un titlu care a fost facut pentru a deveni un clasic. E un joc care, in ciuda defectelor, scaparilor sau problemelor pe care le are, reuseste sa te faca sa le ignori complet si sa continui sa te scufunzi intr-o calatorie uimitoare in care te bucuri de fiecare moment iar dupa terminarea ei nu vei uita niciodata aceasta experienta.
Jocul se concentreaza in principal pe poveste si pe felul in care aceasta e tesuta in jurul alegerilor facute de tine. BioWare e un developer cunoscut pentru materiale excelente, sursa a povestilor epice si a lumilor fantastice care te prind, asa ca cei de acolo au incercat sa se depaseasca pe ei insisi cu fiecare joc. Dupa cum spune si titlul, cand incepi ai de ales intre povestile Origin pe care vrei sa le urmaresti. In functie de cum iti alegi rasa si sexul, vei primi acces la anumite clase si o poveste Origin. Practic, Origin e un inceput diferit in joc care e unic pentru caracterul tau si care iti va modela aventurile in care vei porni.
As vrea sa atrag atentia ca, desi ar putea parea ca este excesiv si redundant, Origin-ul unui caracter e mai mult decat un intro de 1-2 ore personalizat. In functie de alegerea pe care o faci pentru rasa si sex, vei avea o experienta foarte diferita. De la optiuni de dialog personalizate la scenarii care schimba intr-adevar povestea jocului, as sugera ca toata lumea sa se gandeasca bine ce caracter isi aleg pentru ca aceasta decizie va afecta intreaga diferenta de gameplay.Am jucat ca un dual-wielding elf Rogue de sex feminin, din povestea Origin City Elf si am fost suprins sa vad de cateva ori felul in care preferintele mele mi-au afectat mediul inconjurator. Ca sa dau cateva exemple concrete, oamenii reactioneaza diferit catre elfi, considerandu-i cetateni de rang inferior, si faptul ca sunt Rogue a fost mentionat de mai multe ori. Nu pot sa ma abtin sa-mi amintesc momentul in care un blacksmith m-a intampinat cu fraza „Hei elfule, ia cutia aia si du-o la consilier. Si grabeste-te fiindca mai am treaba cu tine” iar eu m-am enervat in ultimul hal. Mai tarziu in joc, alegerea de a fi barbat sau femeie intr-o anumita rasa poate avea un impact serios asupra povestii, iar aceasta se va termina foarte diferit. Nu o sa explic aici la ce anume ma refer in termeni concreti, pentru ca nu vreau sa dezvalui finalul povestii. In plus, vei putea sa interactionezi cu povestea ta Origin si sa recuperezi timpul pierdut sau sa te razbuni pe inamici.
Dupa intro esti aruncat in firul principal al povestii iar caracterul tau isi asuma destinul unui Grey Warden si ajuta sa reuneasca dwarfii, elfii si oamenii intr-o alianta impotriva unui inamic comun.
Strajerii (Wardens) sunt o casta de elita care s-a infiintat din necesitatea infruntarii Bight-ului. Pe scurt, Blight e un moment definit de hoarde de Darkspawn, conduse la suprafata de un Archdemon cu scopul de a distruge tot ce inseamna viata.
Este un joc ce merita jucat din toate punctele de vedere orice decizie vei lua va afecta jocul in diferite moduri, la fel si ce clasa si rasa vei fii....
Laws are like medicine: They generally cure an evil by a lesser or a passing evil.