Posts: 2,355
Threads: 5
Joined: Oct 2010
Reputation:
5
Referitor la poveste, as recomanda sa o dezvoltam axandu-ne pe dialoguri si misiuni simple, avand in vedere faptul ca suntem incepatori.
Posts: 4,592
Threads: 29
Joined: Apr 2011
Reputation:
8
Maine voi veni cu o ooveste intrega...nu are rost sa vin cubucati nu de alta dar pana maine nu am acces la laptop din pricina treburilor lu maicamea....si e greu sa scrii de pe tel
"Errare humanum est sed perseverare diabolicum."
"Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo."
"Inter arma silent leges."
Posts: 1,625
Threads: 62
Joined: Jan 2012
Reputation:
12
Pe langa ce a zis old nick, as sugera sa ne mentinem intr-un cadru general cat mai mic. In alte cuvinte, lumea jocului sa nu fie foarte mare pentru a putea sa o si construim in timp util.
Posts: 1,625
Threads: 62
Joined: Jan 2012
Reputation:
12
03-07-2013, 11:16 PM
(This post was last modified: 03-07-2013, 11:16 PM by Bogdan.)
Eu as zice sa ne gandim la un cadru care sa fie mic si sa para natural. Cea mai evidenta idee ar fi o insula pentru ca putem sa o facem exact cat de mare ne dorim, plus ca nu mai trebuie sa facem granite ale hartii. Apoi, pentru cine a jucat Arx Fatalis, putem sa facem o cladire sub pamant. Aceleasi avantaje si aici.
Am mai putea sa facem si un cadru fantastic care sa nu trebuiasca neaparat sa aiba asemanare cu lumea reala si astfel nu am fi nevoiti sa depun mult efort in a face totul sa para ca e e veridic.
As avea o intrebare pentru nick: e posibil sa punem peisaje false cum se mai folosesc prin jocuri pentru zonele indepartate?
Posts: 4,592
Threads: 29
Joined: Apr 2011
Reputation:
8
Ok hai o insula, dar faza cu castelul, care l-am descris in discutii generale mi-ar placea sa ramana.
Povestea: Locatoa: Insula Portul Stelelor, chiar in timpul razboiului dintre oameni si orci.
Introducere: Totul incepe cu o discutie dintre tanarul nobil pe numele sau Ragnarok, ce discuta cu acestia despre o eventuala implicare in razboiul dintre cele doua rase. In cele din urma cu totii pleaca ramanand numai tu cu regele in aceasi camera. Acesta iti spune ca vei conduce glorioasa lui armata in lupta impotriva bestiilor, chiar in momentul urmator regele ridica paharul la gura si pica din picioare, fusese otravit. Tu esti condamnat pentru uciderea monarhului si esti inchis. Doi ani de zile fiind chinuit in fiecare zi, insa intr-o zi, banditii ataca inchisoarea si ii dau foc, tu reusesti printr-un noroc sa scapi, fugi cat poti de repede spre padure, unde lesini si pici jos.
De aici incepe actiunea jocului:
Esti trezit de un bandit care iti spune ca ai avut o infectie datorata ranilor cauzate de torturile suferite... mai afli ca au trecut 3 saptamani de la acea scapare miraculoasa. Iti spune ca ii esti dator, pentru ca ai fost ingrijit cu mare atentie si ti-a salvat viata. Ai de facut cateva misiuni pentru el, ultima trebuie sa ajungi in castel ca sa o faci, unde va trebui sa il omori chiar pe comandantul garzilor. Pentru a ajunge la castel trebuie sa treci chiar prin inchisoare, loc unde va trebui sa faci niste msiuni pentru garzi...apoi incerci sa te faci cunoscut prin castel unde vei primi sarcini de la insasi nobilii care te-au tradat dar acum nu te mai recunosc...deoarece ei cred ca ai murit. La sfarsit ii eliberezi pe toti prizonierii din inchisoare si impreuna cu banditii, ataci si cuceresti cetatea. Intri in palatul regelui, care este unul dintre cel ce te-a tradat, il omori si asa se termina totul.
De asta ar fi smecher ca numele sa fie Vengeance. E destul de bruta forma povestii dar cred ca e buna. Nu implica prea multa munca, cred eu...vroiam sa fac ceva mai complicat, dar e bine si asa, mai ales ca oricum e mult de munca. Daca vreti mai am inca o idee dar e ceva mai complex si implica si un fel de dungeon.
"Errare humanum est sed perseverare diabolicum."
"Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo."
"Inter arma silent leges."
Posts: 1,625
Threads: 62
Joined: Jan 2012
Reputation:
12
Ok, cum spuneam in primul post, ar fi bine daca deocamdata ne-am limita la a alege un cadru general si o idee in mare cu privire la poveste. Nu cred ca e cazul sa avem deja o poveste cap-coada, pentru ca e posibil sa nu se potriveasca cu ce putem noi sa facem (vezi ce zicea si nick mai devreme). In momentul de fata ne trebuie o expozitiune cu un timp si un spatiu stabilite, eventual o privire generala asupra personajelor. La momentele urmatoare ale povestii ar trebui sa ne gandim pe parcurs dupa ce vedem cam ce putem efectiv sa facem.
Cat despre nume, in vederea a ce am spus mai sus probabil ca il vom alege abia dupa ce povestea se va fi conturat in joc.