Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Inserarea unui npc
#1
Acesta este un tutorial simplu realizat de Raducu' (pentru Gothic 1) si de Stuart (pentru Gothic2) care va va arata cum puteti insera un NPC in joc.


Gothic 1


Va trebuie gothic_mod_developmentkit si gothic1_playerkit-1.08k
Intrati in gothic_mod_developmentkit si ve-ti vedea un fisier cu numele gothic continutul acestui fisier va trebuie sa il puneti in Gothic 1 si iar gothic1_playerkit-1.08k il dezarhivati undeva iar fisierul system il puneti in fisierul cu gothic.
Sa incepem:
Intrati in gothic/_work/DATA/scripts/content/story/npc si deschideti un script de acolo cu Notepad.
Eu am ales scriptul -BAU_900_Ricelord.
Code:
instance [color=red]BAU_900_Ricelord[/color] (Npc_Default)
{
    //-------- primary data --------
    
    name         =    [color=red]"The Rice Lord"; // Pentru inceput dati numele personajului. In loc de The Rice Lord dati orice alt nume care nu mai exista in Gothic 1.
    npctype     =    NPCTYPE_GUARD; //Aici trebuie sa va alegeti modul de comportament al NPC-ului, cum sa se comporte cum sa stea etc.    
    guild         =    GIL_BAU; //Aici trebuie sa  puneti guildul NPC-ului, de exemplu pentru guard GRD (uitati-va prin celelalte scripturi daca vreti sa mai vedeti cum se zice si la alte gulde)    
    level         =    10;         //Aici scrieti ce lvl sa aiba personajul[/color]
    voice         =    12; //Aici vocea personajului daca nu vreti sa o modificati o lasati asa
    id             =    900; //aici trebuie sa-i dati un numar personajului, un numar pe care nu-l mai are nimeni ca de exemplu 999(daca numarul il mai are cineva va va da eroare)

    //-------- abilities --------//Abilitatile personajului
    attribute[ATR_STRENGTH]     = 50; //Cata forta sa aiba
    attribute[ATR_DEXTERITY]     = 10; //Cata dexteritate sa aiba
    attribute[ATR_MANA_MAX]     = 0;
    attribute[ATR_MANA]         = 0;
    attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 170;
    attribute[ATR_HITPOINTS]     = 170;

    //-------- visuals --------
    //                 animations
    Mdl_SetVisual        (self,"HUMANS.MDS");
    Mdl_ApplyOverlayMds    (self,"Humans_Arrogance.mds");
    //            body mesh     ,bdytex,skin,head mesh     ,headtex,teethtex,ruestung    
    Mdl_SetVisualBody (self,"Hum_Body_CookSmith",1,1,"Hum_Head_FatBald",91 ,  0,-1);
    
    B_Scale (self);
    Mdl_SetModelFatness(self,2);
    
    fight_tactic    =    FAI_HUMAN_STRONG;

    //-------- Talente --------                                    
    Npc_SetTalentSkill    (self,NPC_TALENT_1H,1);    //de aici va puteti alege ce talente sa aiba acest personaj, sa fie maestru Two Handed sau orice alte talente pentru inceput nu e obligatoriu sa alegeti;    

    //-------- inventory --------//de aici pueti alege sa sa aiba NPC-ul in inventatory;                                    
        
        CreateInvItems (self, ItFoRice,10);
        CreateInvItem (self, ItFoWine);
        CreateInvItems(self, ItMiNugget,40);
        EquipItem  (self, Heerscherstab);         
        CreateInvItem (self, ItMi_Alchemy_Moleratlubric_01);
        //CreateInvItem (self,ItKey_RB_01);
        
        EquipItem (self, Ring_des_Lebens);
            
    //-------------Daily Routine-------------

//coordonatele NPC-ului

    daily_routine = Rtn_start_900;
    
};

FUNC VOID Rtn_start_900 ()
{
    TA_Boss            (07,00,20,00,"NC_RICELORD");
    TA_SitAround    (20,00,24,00,"NC_RICELORD_SIT");
    TA_Sleep        (24,00,07,00,"NC_RICEBUNKER_10");
};
Code:
Lucrurile principale care trebuie schimbate la acest npc sunt:
name         =    "Legend";
id         =    999;
//Si nu uitati sa schimbati de jos de la Daily Routine acele 2 numere in loc de 900 sa puneti numarul vostru de la id si anume in cazul meu 999 de exemplu:
//ATENTIE daca dupmneavoastra completati acest script ca mine trebuie sa dati save as si sa il salvati sub numele asta
BAU_999_Legend
------------Daily Routine-------------
    daily_routine = Rtn_start_999;
    
};

FUNC VOID Rtn_start_999()
{
    TA_Boss            (07,00,20,00,"NC_RICELORD");
    TA_SitAround    (20,00,24,00,"NC_RICELORD_SIT");
    TA_Sleep        (24,00,07,00,"NC_RICEBUNKER_10");
};
//Am terminat cu scriptul personajului acum intrati in startup gothic\_work_data\scripts\contetnt\story/StartUp deschideti-l cu un editor si dati bara in jos usor pana ajungeti la
//----------------Bauern--------------------------------- (akolo sunt in randuri toate personajele din NewCamp) Dati ENTER dupa
Code:
Wld_InsertNpc                (BAU_900_Ricelord,"NC_DAM"); //Im Ricebunker
si adaugati
Code:
Wld_InsertNpc                (BAU_999_Legend,"NC_DAM"); //Im Ricebunker
//Acum intrati in GothicStarted click pe Reparse All Scripts si va duceti langa Rice Lord si ar trebuie sa va apara perosnajul daca ati completat totul cum e aici.






Gothic 2


Pentru gothic 2 faci aproape la fel ca la gothic 2....Salvezi scriptu in \Gothic Gothic2\_work\Data\Scripts\Content\Story\NPC

Un exemplu de script din gothic 2 :
Code:
instance Pal_200_Hagen (Npc_Default)
{
    // ------ NSC ------
    name         = "Lord Hagen";
    guild         = GIL_PAL;
    id             = 200;
    voice         = 4;
    flags       = NPC_FLAG_IMMORTAL;    //Joly: NPC_FLAG_IMMORTAL                                                                
    npctype        = NPCTYPE_MAIN;
    
    // ------ AIVARS ------
    aivar[AIV_ToughGuy]             = TRUE;
    aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
    aivar[AIV_IGNORE_Murder]        = TRUE;
    aivar[AIV_IGNORE_Theft]         = TRUE;
    aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller]     = TRUE;
    
    // ------ Attribute ------
    B_SetAttributesToChapter (self, 6);                                                                    
        
    // ------ Kampf-Taktik ------
    fight_tactic        = FAI_HUMAN_MASTER;    
    
    // ------ Equippte Waffen ------                                                                    
    EquipItem            (self, ItMw_2h_Pal_Sword);
    
    // ------ Inventory ------
    B_CreateAmbientInv     (self);

        
    // ------ visuals ------                                                                            
    B_SetNpcVisual         (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_Tough_Okyl, BodyTex_N, ITAR_PAL_H);    
    Mdl_SetModelFatness    (self, 1.5);
    Mdl_ApplyOverlayMds    (self, "Humans_Militia.mds");

    // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
    B_GiveNpcTalents (self);
    
    // ------ Kampf-Talente ------                                                                        
    B_SetFightSkills (self, 80);

    // ------ TA anmelden ------
    daily_routine         = Rtn_Start_200;
};
FUNC VOID Rtn_Start_200 ()
{    
    TA_Stand_ArmsCrossed    (08,00,20,00,"NW_CITY_HAGEN");
    TA_Stand_ArmsCrossed    (20,00,08,00,"NW_CITY_HAGEN");
};
FUNC VOID Rtn_ShipFree_200 ()
{
    TA_Stand_Guarding    (08,00,23,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");
    TA_Stand_Guarding    (23,00,08,00,"NW_CITY_UPTOWNPARADE_HAGEN");    
};
replyReply
#2
BAU_000_Ricelord..
Schimba acel 000 in alt numar, pune 100..
In eroare, iti apare acel (line 1), si indica linia care e gresita in fisierul npc-ului sau in startup.d, pentru ca e doar inserat npc-ul.
replyReply
#3
De fapt e 900 da nu se vede...
FlowerFlower
replyReply
#4
Imi incarci undeva fiserul.d sa ma uit putin pe el?Grin
replyReply
#5
Gata am reusit...ms mult...[Image: 357omth.jpg]
FlowerFlower
replyReply
#6
(05-10-2013, 09:21 PM)dorelys Wrote: Gata am reusit...ms mult...

Congrats!
Nu prea vad cum te-am ajutat dar e bine ca ai reusit in finalSmile.
replyReply
#7
Pai aveai dreptate prima linie de la npc-ul pe care il inserasem era gresita...
FlowerFlower
replyReply
#8
(05-10-2013, 09:31 PM)dorelys Wrote: Pai aveai dreptate prima linie de la npc-ul pe care il inserasem era gresita...

Ok, bafta in continuare, ma bucur ca te-am putut ajutaGrin.
replyReply
#9
Eu nu pot. Nu am folder-ul Ncp! Joc Gothic 2, va rog ajutor. Daca creez folder si pun: Script, acesta nu are niciun efect asupra jocului! Sad
replyReply
#10
Prima data trebuie sa instalezi modkit-ul si ce programe mai zice in primul post. Dupa ce instalezi modkit-ul o sa ti se dezarhiveze fisierele jocului, ca sa zic asa, si o sa iti apara si folderul NPC.
replyReply


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Inserarea unui vob in spacer Raducu' 8 7,565 07-14-2013, 10:37 AM
Last Post: Hagen
  [TUTORIAL] Modificarea şi inserarea unei armuri - Gothic 2 Bogdan 14 11,692 05-18-2013, 06:10 PM
Last Post: Edd

Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)