Pai sa vedem. Pentru a creea insula ai nevoie de un program de grafica 3d, poti folosi Blender, acesta fiind mai accesibil si pe deasupra este gratis, dar poti folosi si 3ds Max si altele. Ai
aici un tutorial facut de OldNick.
Pentru a pune npc-uri e nevoie de un StartUp.d, acesta il faci in Gothic II/_work/data/scripts/Content/Story cu numele Startup_x.d (x poti pune numele modului.) In acest fisier trebuie sa pui urmatoarele:
Code:
func void STARTUP_NumeZen()
{
Wld_InsertNpc (NPC_9999_NewNpc,"StartMod");
};
func void INIT_SUB_NumeZen ()
{
};
func void INIT_NumeZen ()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();
INIT_SUB_NumeZen();
};
NumeZen reprezinta numele hartii in format .zen pe care vrei sa fie npc-ul, WldInsert este linia cu care vei adauga un npc in joc. Npc_9999_NewNpc reprezinta numele unui fisier in care va fi facut npc-ul, iar StartMod este WayPointul pe care va trebui sa il pui din spacer pe harta ta.
Pentru creearea npc-urilor si a dialogurilor deja ai un link mai sus pus de Terente.
Monstrii ii adaugi la fel, adaugand o linie
Code:
Wld_InsertNpc (Scavenger, "StartMod");
Adaugi cate o linie pentru fiecare monstru pe care il vei adauga in mod.
Cufarul il faci din spacer inserand un MobContainer.
Show Content
Spoiler
Vei pune la visual numele mds-ului de la cufarul tau. Eu am pus in exemplu CHESTSMALL_NW_POOR_LOCKED.MDS, iar la focusName pui MOBNAME_CHEST numele este la fel pentru toate cuferele.
Show Content
Spoiler
Daca vrei ca acesta sa fie incuiat adaugi la Locktable numele de la cheia cu care se deschide (ex. ItKe_New_Mod, cheia trebuie facuta ca obiect in script), sau daca vrei sa se deschida cu picklock pui la pickLockStr spre exemplu LLRL adica se va deschide daca dai left,left,right,left.
Obiectele le adaugi de la ultima linie punand codul obiectului.(daca ai mai multe le adaugi cu virgula intre ele.)
Show Content
Spoiler
In final dai apply, salvezi zenul si gata.
Pentru misiuni la fel ai exemplu in link-ul pus de Terente. Scuze ca nu am fost prea explicit dar nu prea ma pricep la explicat.