02-12-2012, 10:31 AM
Am jucat putin. Si dupa am incetat. Jocul imi merge foarte prost pe laptop, spre deosebire de Risen care merge cel putin decent.
The good parts:
Grafica este superba in Arcania, indiferent de ce s-ar zice (cateva mici exceptii)
Muzica este superba de asemenea. Norocul meu ca detin Collector's Edition-ul (castigat la un concurs, ca nu am innebunit sa dau bani pe un Collector's Edition la asa joc) si am cd-ul cu soundtrack.
Level designul mi-a placut mult din punct de vedere al naturaletii aspectului. Pietrele arata a pietre, peisajele sunt frumoase, simti ca esti intr-o lume vie.
Designul orcilor, desi a fost criticat, mie mi-a placut. Este o combinatie draguta intre designul din G1/2 si G3. De asemenea orcul pe care l-am intalnit are un design mai... tribal.
Sistemul de combat.... nu e atat de rau. E clar mai bun ca sistemul din The Witcher.
The horrible parts.
Level designul este tubular. Cu toate ca arata bine, jocul este alcatuit doar din tuburi cu o singura directie si cateodata un singur sens de mers. Dungeonurile sunt construite asa, ceea e e oribil.
Personajele nu au nimic de spus. Primele cateva ore le petreci in satul natal al noului erou si iti faci griji despre cum ai lasat-o bortzoasa pe una si cum tatal ei nu te lasa sa o iei de nevasta. De asemenea tipa, insarcinata, vrea sa viziteze insula mare inainte sa se casatoreasca cu toate ca acolo e un plin razboi, deci stupiditatea personajelor este exasperanta.
Erori mari de continuitate. De exemplu am gasit o scrisoare la un mag care imi spunea cum Jarkedar il slujeau pe Beliar.
Level up system. Un numar rusinos de mic de skilluri, toate fiind liniare (nu se separa in 2 sau mai multe directii de dezvoltare), iar jocul nu are profesori.
Crafting systemul este slab. Ofera posibilitati si ai nevoie de retete, insa poti sa craftuiesti orice, oriunde, nu ai nevoie de alchemy table sau alte lucruri de genul, desi ele exista in joc. De asemenea nu poti dormi.
The good parts:
Grafica este superba in Arcania, indiferent de ce s-ar zice (cateva mici exceptii)
Muzica este superba de asemenea. Norocul meu ca detin Collector's Edition-ul (castigat la un concurs, ca nu am innebunit sa dau bani pe un Collector's Edition la asa joc) si am cd-ul cu soundtrack.
Level designul mi-a placut mult din punct de vedere al naturaletii aspectului. Pietrele arata a pietre, peisajele sunt frumoase, simti ca esti intr-o lume vie.
Designul orcilor, desi a fost criticat, mie mi-a placut. Este o combinatie draguta intre designul din G1/2 si G3. De asemenea orcul pe care l-am intalnit are un design mai... tribal.
Sistemul de combat.... nu e atat de rau. E clar mai bun ca sistemul din The Witcher.
The horrible parts.
Level designul este tubular. Cu toate ca arata bine, jocul este alcatuit doar din tuburi cu o singura directie si cateodata un singur sens de mers. Dungeonurile sunt construite asa, ceea e e oribil.
Personajele nu au nimic de spus. Primele cateva ore le petreci in satul natal al noului erou si iti faci griji despre cum ai lasat-o bortzoasa pe una si cum tatal ei nu te lasa sa o iei de nevasta. De asemenea tipa, insarcinata, vrea sa viziteze insula mare inainte sa se casatoreasca cu toate ca acolo e un plin razboi, deci stupiditatea personajelor este exasperanta.
Erori mari de continuitate. De exemplu am gasit o scrisoare la un mag care imi spunea cum Jarkedar il slujeau pe Beliar.
Level up system. Un numar rusinos de mic de skilluri, toate fiind liniare (nu se separa in 2 sau mai multe directii de dezvoltare), iar jocul nu are profesori.
Crafting systemul este slab. Ofera posibilitati si ai nevoie de retete, insa poti sa craftuiesti orice, oriunde, nu ai nevoie de alchemy table sau alte lucruri de genul, desi ele exista in joc. De asemenea nu poti dormi.