Tutorialul levelmesh 3ds din threadul de modding e simplu si la obiect. Poate fi folosit cu usurinta de oricine vrea sa modeleze o harta fara prea multe pretentii. De asemenea, tutorialul weapon 3ds unde se arata cum se poate modela si textura o arma simpla.
Este foarte important ca modelarea cladirilor si a armelor sa de faca tinand cont de faptul ca suprafetele din blender au o singura fata, ceea ce inseamna ca un plan se comporta ca un geam din filmele americane: intr-o parte e oglinda (fata activa a planului) si in cealalta parte e geam transparent (fata inactiva a planului). Folosirea fetei necorespunzatoare face ca modelele sa fie transparente, adica inexistente.
Pentru a invata usor notiunile de baza ale scriptingului, recomand acest tutorialin care sunt descrisi toti pasii necesari incepand cu crearea unui npc, startup, waypoint, dialog si misiuni simple. Sunt utile si tutorialele lui Patrunjelu' si cel despre voburi al lui Raducu, adica asta si asta.
Este foarte important ca modelarea cladirilor si a armelor sa de faca tinand cont de faptul ca suprafetele din blender au o singura fata, ceea ce inseamna ca un plan se comporta ca un geam din filmele americane: intr-o parte e oglinda (fata activa a planului) si in cealalta parte e geam transparent (fata inactiva a planului). Folosirea fetei necorespunzatoare face ca modelele sa fie transparente, adica inexistente.
Pentru a invata usor notiunile de baza ale scriptingului, recomand acest tutorialin care sunt descrisi toti pasii necesari incepand cu crearea unui npc, startup, waypoint, dialog si misiuni simple. Sunt utile si tutorialele lui Patrunjelu' si cel despre voburi al lui Raducu, adica asta si asta.