03-08-2013, 07:04 PM
Nu conteaza atat spatiul, cat ce o sa spunem efectiv. Pot sa iti dau destule exemple diferite dpdv al formei artistice care au o poveste setata intr-un cadru restrans (Waiting for Godot, Iona, 12 Angry Men dintre cele care imi sar in minte).
Bine, a nu se intelege ca trebuie neaparat sa cautam spatii inchise sau limitate. Putem sa construim anumite bariere care sa limiteze accesul jucatorului, dar in acelasi timp sa cream impresia ca dincolo de ele se afla totusi ceva, de aceea il si intrebam pe nick daca putem sa folosim niste panouri cu peisaje false.
In orice caz ar trebui sa alegem ceva simplu de facut, si daca stau sa ma gandesc, o padure ar fi destul de usor de construit, daca mergem pe ideea ca jucatorul va avea drumul blocat de obstacole precum formatiuni de stanci sau copaci. Noi am arata doar cateva poieni, dar am da si impresia ca dincolo de obstacole e o intreaga lume.
Mie unuia mi-ar surade o poveste care sa se desfasoare intr-o padure, intotdeauna au avut ceva aparte padurile gothice. Daca am ramane la ideea asta, povestea ar putea fi orice. Ma gandesc ca am putea sa incropim o poveste, si nu sa o faca cineva efectiv. Eu am facut ceva de genul in liceu in cadrul unei piese de teatru: stiam care e cadrul povestii - o petrecere la care participa personaje celebre - dar fiecare participant si-a ales personajul si l-a dezvoltat dupa bunul plac. Apoi am gandi un fel de a interactiona al acestor personaje: mai intai in grupuri de cate doi, trei, apoi ne-am sincronizat la nivelul intregii povesti. Sper ca are logica.
Bine, a nu se intelege ca trebuie neaparat sa cautam spatii inchise sau limitate. Putem sa construim anumite bariere care sa limiteze accesul jucatorului, dar in acelasi timp sa cream impresia ca dincolo de ele se afla totusi ceva, de aceea il si intrebam pe nick daca putem sa folosim niste panouri cu peisaje false.
In orice caz ar trebui sa alegem ceva simplu de facut, si daca stau sa ma gandesc, o padure ar fi destul de usor de construit, daca mergem pe ideea ca jucatorul va avea drumul blocat de obstacole precum formatiuni de stanci sau copaci. Noi am arata doar cateva poieni, dar am da si impresia ca dincolo de obstacole e o intreaga lume.
Mie unuia mi-ar surade o poveste care sa se desfasoare intr-o padure, intotdeauna au avut ceva aparte padurile gothice. Daca am ramane la ideea asta, povestea ar putea fi orice. Ma gandesc ca am putea sa incropim o poveste, si nu sa o faca cineva efectiv. Eu am facut ceva de genul in liceu in cadrul unei piese de teatru: stiam care e cadrul povestii - o petrecere la care participa personaje celebre - dar fiecare participant si-a ales personajul si l-a dezvoltat dupa bunul plac. Apoi am gandi un fel de a interactiona al acestor personaje: mai intai in grupuri de cate doi, trei, apoi ne-am sincronizat la nivelul intregii povesti. Sper ca are logica.