05-11-2013, 10:36 PM
Zamolxis, luptele cu diferitele tipuri de unitati sunt cam singurul aspect al jocului pe care nu l-am explorat in detaliu. In marea majoritate a timpului folosesc o combinatie de 4 grupuri de swordsmen si 5 de arcasi si niciodata nu plec in cuceriri cu un singur maresal.
Dar ca tot veni vorba de cavalerie, si din nou o sa scot in evidenta slabiciunea AI-ului, cu cel putin 2 regimente de cavalerie (exceptand cavaleria ranged) orice batalie in care inamicul nu are la randul sau unitati calare devine o joaca de copii. Si asta pentru ca toate unitatile inamice se vor indrepta in spre maresalul tau, iar propriul maresal ramane undeva in spate. Cu putin pulling si ceva operatiuni de infiltrare in spatele liniilor inamice maresalul ramane singur contra cavaleriei tale.
Side note, AI-ul e incredibil de slab in ceea ce priveste asediile. Pe langa faptul ca nu m-au atacat o singura data cu catapulte/berbeci/scari chit ca eu am fortificatii care ar oprii tancuri, strategia de atac e de-a dreptul haotica. Trimit arcasii la inaintare si ataca tot timpul dintr-o singura directie, arcasi respinsi usori datorita avantajului oferit de inaltimea zidurilor. Astfel, un castel cu town guard construit si sase regimente de arcasi devine Minas Tirith.
Dar ca tot veni vorba de cavalerie, si din nou o sa scot in evidenta slabiciunea AI-ului, cu cel putin 2 regimente de cavalerie (exceptand cavaleria ranged) orice batalie in care inamicul nu are la randul sau unitati calare devine o joaca de copii. Si asta pentru ca toate unitatile inamice se vor indrepta in spre maresalul tau, iar propriul maresal ramane undeva in spate. Cu putin pulling si ceva operatiuni de infiltrare in spatele liniilor inamice maresalul ramane singur contra cavaleriei tale.
Side note, AI-ul e incredibil de slab in ceea ce priveste asediile. Pe langa faptul ca nu m-au atacat o singura data cu catapulte/berbeci/scari chit ca eu am fortificatii care ar oprii tancuri, strategia de atac e de-a dreptul haotica. Trimit arcasii la inaintare si ataca tot timpul dintr-o singura directie, arcasi respinsi usori datorita avantajului oferit de inaltimea zidurilor. Astfel, un castel cu town guard construit si sase regimente de arcasi devine Minas Tirith.