07-22-2014, 05:54 PM
(07-22-2014, 04:35 PM)soul of darknes Wrote: Cum creez un delegat? O tara inferioara are de doua ori mai multi ca mine..Nu-i creezi, delegatii, ii primesti. Cate unul pentru fiecare oras-stat aliat (asta dupa primul congres), 1 daca esti tara gazda, 1 din oficiu. Numarul creste de la congres la congres. Mai primesti si de la unele world wonders - aici stiu doar Forbidden Palace, posibil sa fie si altele. Nu bag mana in foc dar e posibil sa fie si unele social policies/ideologii care cresc numarul. Sunt oarecum de acord in privinta partii de politica, pare un pic simplificata - ca si spionajul de altfel. Totusi, la o harta foarte mare si cu un numar mare de civuri si orase-stat, cred ca ar avea o mai mare importanta. Banuiesc ca negocierile a fi mult mai dure, iar fiecare tratat in parte ar avea o mai mare importanta.
Politica e varza, nu exista vreme, ploaie, ninsoare..
Robi, ai asamblat racheta aia?Am pus o parte de racheta in capitala i nu apare nimic.
Odata ce iti iei o ideologie poti sa cuceresti linistit.Am primit 50 fericire dupa ce am alea o ideologie
Alt lucru aiurea e ca poti construi un oras oriunde ai o sursa de mancare, chiar daca le pui intre 2 orase a altei natuiuni
In ce priveste vremea, avand in vedere caracterul jocului e usor de inteles de ce nu e nevoie de asa ceva. La urma urmei sunt destule tipuri de tiles care sunt specifice unui anumit tip de vreme. Eventual, pentru un mai mare grad de realism ar fi mers ceva gen natural disasters ca in jocurile Anno.
Legat de orase, nu e chiar asa simplu. Evident, poti pune orasul unde vrei tu, insa vor fi si unele repercursiuni daca faci precum in exemplul dat de tine. Civul care detine acele orase se va simti poate amenintat de acest lucru si iti va declara razboi. Sau, daca esti destul de aproape de el, cu siguranta nu ii va conveni ca ii iei din spatiul sau de dezvoltare.