08-25-2014, 12:26 PM
E fain că ai trei căi de final și cu diferite variabile (spre exemplu, dacă termini de partea orcilor, poți să-i elimini pe hashishi sau pe nomazi) și alte variabile ale facțiunilor pe care nu le-am experimentat atât de mult.
Dar sentimentul pe care l-am avut când am jucat primul Gothic și m-au izgonit din Old Camp de a trebuit să mă alătur altor facțiuni, nu l-am mai trăit. Sau atunci când am fost în Valley of Mines, căutându-l pe Diego în mina cu pricina, însă nu-l găsisem (din acel punct au mai trecut câteva zile până l-am găsit între stâncile alea relativ apropiate de castel).
În orice caz, ce au făcut fanii pentru joc e de apreciat. Dacă nu s-ar fi străduit atât de mult cu patch-urile, nu cred că aș fi jucat atât de puricos jocul precum am făcut-o tura aceasta (e drept și cu o mașinărie ceva mai bună).
Dar sentimentul pe care l-am avut când am jucat primul Gothic și m-au izgonit din Old Camp de a trebuit să mă alătur altor facțiuni, nu l-am mai trăit. Sau atunci când am fost în Valley of Mines, căutându-l pe Diego în mina cu pricina, însă nu-l găsisem (din acel punct au mai trecut câteva zile până l-am găsit între stâncile alea relativ apropiate de castel).
În orice caz, ce au făcut fanii pentru joc e de apreciat. Dacă nu s-ar fi străduit atât de mult cu patch-urile, nu cred că aș fi jucat atât de puricos jocul precum am făcut-o tura aceasta (e drept și cu o mașinărie ceva mai bună).