06-12-2025, 01:18 PM
Ca si gameplay, nu vor fi schimabari majore, vreau sa mentin spiritul original al jocului, sa fie cat mai lore friendly. Vor fi arme, armuri, personaje si alte iteme noi, dar toate preluate din Gothic 1, nimic strain sau inventat. Vor fi schimbari in ceea ce priveste craftingul, in sensul ca vor fi necesare anumite obiecte pt. a putea interactiona cu Vob-urile respective, de exemplu: Smith's Hammer pt. a produce arme la forja sau tigaie pt. a praji carne la aragaz (adica Eroul trebuie sa aiba mereu in inventar aceste obiecte pt. a produce itemele finite). Forjarea armelor va fi ca in Gothic 1: folosirea celor 4 Vob-uri: Forge, Anvil, Water Bucket si Whetstone pentru a creea o arma. Mi se pare ca in Gothic 2 s-a simplificat sistemul pentru a forja mai repede, dar din punct de vedere al realismului, este mai frumos sistemul din primul joc. Vor reveni Armura din minereu magic, Armura lui Gomez, Ulu-Mulu si cateva personaje din primul joc. De asemenea, Valea Minelor va fi extinsa, incluzand Mina Libera, Cimitirul Orcilor si intreaga zona din spatele palisadei pana la mare si Tabara din mlastina.
Asta a fost un rezumat, daca doriti sa va implicati, pot posta toate featurile detaliat!
Sper ca v-am captat atentia, may Innos keep you well!
Asta a fost un rezumat, daca doriti sa va implicati, pot posta toate featurile detaliat!
Sper ca v-am captat atentia, may Innos keep you well!
