Poll: Facem modul???
You do not have permission to vote in this poll.
Da
80.00%
16 80.00%
Nu
20.00%
4 20.00%
Total 20 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mod
#11
Ma bag si eu la acest mod.Eu vreau sa lucrez la designing, deci trebuie sa-mi spuna sau sa-mi dea cineva un program de design 3D.
I have a job to do, I must finish it even I don't want to make it.
#12
(05-15-2011, 11:03 AM)iustintoma Wrote: Ma bag si eu la acest mod.Eu vreau sa lucrez la designing, deci trebuie sa-mi spuna sau sa-mi dea cineva un program de design 3D.

La photoshop-are ma voi ocupa eu. Propun ca, dupa discutia pe care o sa o avem pe mess, sa facem un thread cu indatoririle fiecaruia, precum si liderul/liderii echipei de modding.

----------------Worldofgothic----------------
---------PLAY
#13
Fiti atenti

Actiunea se petrece inainte de bariera
Daca vom face acest mod trebuie sa fie echilibrat ,atat prin leveling cat si prin puterea monstrilor
Nu uitati pt moderi, vreau ca toate dialogurile pt traineri, dupa finalizarea unei lupte sa fie incluse in joc
vom adauga:
-inchisoare pt erou daca este vazut ca omoara un npc sau fura
-niste caractere din gothic 2 si cateva din gothic 1
-viziunea mea este asupra celor doua campii : nord, si centrala
Vor fi aproximativ 200 Npc-uri printre care vreo 12 fighters si 10 guards
20 diggers restul npc care te vor ajuta cu tot felul de questuri

Tot ce stim
Tot ce ne zice cei de la echipa pb si jawood este ca inainte de eroul fara nume, era doar o regiune in care mai tarziu regele dupa prizmul razboi impotriva orcilor se hot. sa isi trimita cativa ostasi pt a aduna mult ore. Vazand ca afacerea nu e profitabila acesta se hotaraste ca sa puna o bariera
pentru ca niciunul dintre prizonieri sa nu poata scapa din regiunea minelor


Actiune
Actiunea se petrece inainte de bariera, cand razboiul era in floare.

Schimbari Majore

Cetatea de mijloc (castelul) nu va fi imprejmuita de nimic (ca in gothic1) ci va fi pazita de doua garzii
Acel lyder care detine acel fort unde mai tarziu va fi dragonul de piatra va fi reconstruit si reconditionat. Acolo va locui liderul fortului de Nord Lychan


Vor exista 2 mine: cea a lui Gyrion
: cea a lui Lychan

#14
Nu cred ca vom reusi un mod de o asemenea amploare 200 de npc-uri e foarte mult.
#15
(05-16-2011, 04:12 PM)Raducu Wrote: Nu cred ca vom reusi un mod de o asemenea amploare 200 de npc-uri e foarte mult.

E prea mult .Stiu ca ma repet dar povestea modului ar trebui gandita de cei care fac scriptul.Daca povestea e prea complicata va fi greu de de realizat pentru niste modderi incepatori.Dar daca va descurcati , cu cat va fi munca mai grea cu atat va fi mai mare prilejul de bucurie.Succes!
#16
(05-16-2011, 05:31 PM)old nick Wrote:
(05-16-2011, 04:12 PM)Raducu Wrote: Nu cred ca vom reusi un mod de o asemenea amploare 200 de npc-uri e foarte mult.

E prea mult .Stiu ca ma repet dar povestea modului ar trebui gandita de cei care fac scriptul.Daca povestea e prea complicata va fi greu de de realizat pentru niste modderi incepatori.Dar daca va descurcati , cu cat va fi munca mai grea cu atat va fi mai mare prilejul de bucurie.Succes!

Multumim, sper sa reusim sa facem ce ne-am propus.Smile
----------------Worldofgothic----------------
---------PLAY
#17
(05-16-2011, 05:33 PM)Pepe_the_shepherd Wrote: Multumim, sper sa reusim sa facem ce ne-am propus.Smile

Stiu ca aveati deja un proiect de mod.Si sper ca veti pregati povestea in functie de posibilitatile oferite de scriptul original. Insist pe ideea ca un mod bun trebuie sa includa o poveste buna, nu texturi sau animatii noi . E doar o parere...Imi pare rau ca nu am timp, as fi ajutat si eu la editarea zen. si script.
#18
Alte modificari :
Fosta manastire parasita din gothic 1 va fi reconstruita si locuita de magicieni ai focului
Turnul lui Xardas nu va fi pus pe harta

Wordul va fi ca si nou nout vor fi niste posturi de pescari langa new camp


Guilde
Probabil vom adauga doar doua guilde si aceea sunt: Fighter urmata de Warrior la finalul modului Wink (aceasta va fi o posibilitate nu este sigur)




#19
(05-16-2011, 05:44 PM)Cryssalis Wrote:
Alte modificari :
Fosta manastire parasita din gothic 1 va fi reconstruita si locuita de magicieni ai focului
Turnul lui Xardas nu va fi pus pe harta

Wordul va fi ca si nou nout vor fi niste posturi de pescari langa new camp
Cred ca ceea ce vrei tu necesita cunostinte serioase de grafica 3d.E mult mai usor sa folosesti pachetul de modding oferit de wog.Dar daca te pricepi, cu atat mai bine.








#20
Ca sa scoti turnul trebuie sa editezi harta 3d iar apoi trebuie sa implementezi din nou waypointurile ceea ce reprezinta o munca titanica si fara rost....

De cat sa scoti turnul mai bine il acoperi din spacer cu niste stanci/pietre ceva...


Forum Jump:


Users browsing this thread: 11 Guest(s)