Sper ca nu a mai fost postat un tutorial asemănator pe undeva, eu nu am găsit niciunul astfel că am fost nevoit să caut aiurea pe net şi să îl bat la cap pe Terente. Pentru a evita asta pe viitor...
1. Pentru început avem nevoie de un mic progrămel pe nume GoMan, care poate fi descărcat de aici: http://www.worldofgothic.com/dl/?go=dlfile&fileid=84
2. Trebuie obţinută apoi o imagine care urmează să fie editată (în PhotoShop, GIMP, Paint, what have you); de menţionat că astfel nu veţi edita efectiv armura, ci textura. Această textură trebuie exportată folosind GoMan astfel:
3. După ce aţi editat imaginea urmează să o reintroducem în joc. Cu acelaşi GoMan deschideţi imaginea şi exportaţi-o în format .tex. În meniul din dreapta selectaţi Map Generienen şi imediat sub modificaţi 1 în 7.
4. Redeschideţi (dacă nu e deja deschis) textures.vdf şi căutaţi armura pe care aţi editat-o. Click dreapta, iar în meniul care va apărea selectaţi ultima variantă, Ersetzen (durch Datei). Nu ştiu exact ce înseamnă asta, însă va deschide un meniu. Aici căutaţi imaginea pe care aţi exportat-o în format .tex şi deschideţi-o.
Tadam, asta e toată filozofia. Puteţi apoi să intraţi în joc, iar folosind MARVIN mode şi codul de inserare puteţi să vă admiraţi opera de artă.
Acelaşi lucru, în pozele făcute de către Pătrunjelu':
1. Pentru început avem nevoie de un mic progrămel pe nume GoMan, care poate fi descărcat de aici: http://www.worldofgothic.com/dl/?go=dlfile&fileid=84
2. Trebuie obţinută apoi o imagine care urmează să fie editată (în PhotoShop, GIMP, Paint, what have you); de menţionat că astfel nu veţi edita efectiv armura, ci textura. Această textură trebuie exportată folosind GoMan astfel:
- în GoMan selectaţi opţiunea Datei din colţul stânga-sus, apoi Offnen (Open, în engleză).
- mergeţi în folderul jocului, apoi Data; aici căutaţi fişierul textures.vdf (aveţi grijă să fie selecta .vdf la file type, altfel nu o să găsiţi nimic)
- după ce aţi deschis textures.vdf va trebui să căutaţi textura armurii pe care doriţi să o editaţi; odată găsită, mergeţi la Datei şi selectaţi Export; alegeţi locaţia unde doriţi să salvaţi şi apăsaţi Exportieren NOTĂ - Selectaţi un format care să vă permită să deschideţi imaginea cu editorul (ex: .png, .jpeg)
- acum rămâne să editaţi imaginea după bunul plac
3. După ce aţi editat imaginea urmează să o reintroducem în joc. Cu acelaşi GoMan deschideţi imaginea şi exportaţi-o în format .tex. În meniul din dreapta selectaţi Map Generienen şi imediat sub modificaţi 1 în 7.
4. Redeschideţi (dacă nu e deja deschis) textures.vdf şi căutaţi armura pe care aţi editat-o. Click dreapta, iar în meniul care va apărea selectaţi ultima variantă, Ersetzen (durch Datei). Nu ştiu exact ce înseamnă asta, însă va deschide un meniu. Aici căutaţi imaginea pe care aţi exportat-o în format .tex şi deschideţi-o.
Tadam, asta e toată filozofia. Puteţi apoi să intraţi în joc, iar folosind MARVIN mode şi codul de inserare puteţi să vă admiraţi opera de artă.
Acelaşi lucru, în pozele făcute de către Pătrunjelu':