Posts: 1,625
Threads: 62
Joined: Jan 2012
Reputation:
12
Treaba e sa o putem si transpune in joc. Nu stiu cat de usor va fi sa facem o padure intreaga. Eu as zice sa gasim un spatiu foarte restrans, care in realitate sa zicem ca ar intra intr-un teren de fotbal de exemplu. E mult mai usor sa organizam un spatiu mai mic, iar in plus, am putea sa acordam o mai mare atentie la detalii.
Posts: 4,592
Threads: 29
Joined: Apr 2011
Reputation:
8
Da dar ce poveste ai putea face intr-un spatiu restrans...ei, evrika, protagonistul ar putea fi un hot dintr-un oras...
"Errare humanum est sed perseverare diabolicum."
"Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo."
"Inter arma silent leges."
Posts: 1,625
Threads: 62
Joined: Jan 2012
Reputation:
12
Nu conteaza atat spatiul, cat ce o sa spunem efectiv. Pot sa iti dau destule exemple diferite dpdv al formei artistice care au o poveste setata intr-un cadru restrans (Waiting for Godot, Iona, 12 Angry Men dintre cele care imi sar in minte).
Bine, a nu se intelege ca trebuie neaparat sa cautam spatii inchise sau limitate. Putem sa construim anumite bariere care sa limiteze accesul jucatorului, dar in acelasi timp sa cream impresia ca dincolo de ele se afla totusi ceva, de aceea il si intrebam pe nick daca putem sa folosim niste panouri cu peisaje false.
In orice caz ar trebui sa alegem ceva simplu de facut, si daca stau sa ma gandesc, o padure ar fi destul de usor de construit, daca mergem pe ideea ca jucatorul va avea drumul blocat de obstacole precum formatiuni de stanci sau copaci. Noi am arata doar cateva poieni, dar am da si impresia ca dincolo de obstacole e o intreaga lume.
Mie unuia mi-ar surade o poveste care sa se desfasoare intr-o padure, intotdeauna au avut ceva aparte padurile gothice. Daca am ramane la ideea asta, povestea ar putea fi orice. Ma gandesc ca am putea sa incropim o poveste, si nu sa o faca cineva efectiv. Eu am facut ceva de genul in liceu in cadrul unei piese de teatru: stiam care e cadrul povestii - o petrecere la care participa personaje celebre - dar fiecare participant si-a ales personajul si l-a dezvoltat dupa bunul plac. Apoi am gandi un fel de a interactiona al acestor personaje: mai intai in grupuri de cate doi, trei, apoi ne-am sincronizat la nivelul intregii povesti. Sper ca are logica.
Posts: 2,355
Threads: 5
Joined: Oct 2010
Reputation:
5
03-08-2013, 09:07 PM
(This post was last modified: 03-08-2013, 10:18 PM by old nick.)
Cred ca ar fi necesara o idee comuna principala pentru ca un amestec de idei individuale ar transforma totul intr-o varza de genul rpg-ului. Si oricum nu se pot dezvolta mai multe personaje pentru ca gothicul e bazat pe interactiunea dintre erou si ceilalti, ceilalti fiind personaje absolut secundare desi felul in care sunt prezentate lasa impresia ca nu e deloc asa. Singurul rol al personajelor e sa discute cu el, sa-l invete, sa-l ajute sau sa-l impiedice pe erou. Ati vazut vreodata 2 personaje din gothic vorbind intre ele exceptand dialogurile ambientale? Scriptul e de o precizie simpla, rece si matematica tipic nemteasca, precizie ascunsa in savoarea dialogurilor si a desfasurarii povestii, asta fiind de fapt marea dibacie a realizatorilor jocului.
Posts: 1,625
Threads: 62
Joined: Jan 2012
Reputation:
12
Old nick a atins cateva puncte importante, la fel si Zamo in urma cu cateva posturi cand zicea ca ar trebui sa ne hotaram cat mai repede ce facem. Deocamdata, padurea are doua voturi. Restul lumii ce zice?
Posts: 209
Threads: 6
Joined: Feb 2013
Ideea e buna dar trebuie pusa in aplicare.Cei drept nu va fi usor dar ne vom descurca.
Posts: 209
Threads: 6
Joined: Feb 2013
Posts: 2,355
Threads: 5
Joined: Oct 2010
Reputation:
5
Totodata ar trebui sa stiti ca o padure e alcatuita dintr-o multime de voburi cu copaci.
Posts: 1,625
Threads: 62
Joined: Jan 2012
Reputation:
12
Da, dar oricum nu o sa prezentam efectiv o padure, copacii ii asezam mai ales in partea exterioara ca sa realizeze o limita a hartii de joc. Iar povestea s-ar desfasura in zone mai libere, un fel de poiene.