Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Seekin' a team
#1
Caut 2 -3 persoane care sa se priceapa cat de cat cu modding-ul si care sa ma poate ajuta sa termin proiectul meu : " Bartholo's Revenge " .
#2
(12-18-2011, 11:04 PM)Maddog Wrote: Caut 2 -3 persoane care sa se priceapa cat de cat cu modding-ul si care sa ma poate ajuta sa termin proiectul meu : " Bartholo's Revenge " .

Arata-ne despre ce e vorba si in ce stadiu ai ajuns. Eu sunt incepator deci dornic sa "exersez". Vreau sa stiu cand ai inceput proiectul, cat ai lucrat la el, cat mai e de lucru si cand vrei sa-l termini. Grin
#3
well... am inceput proiectu de mult , dar din cauza lipsei de timp si a unui pc care se tot strica nu prea am reusit mare lucru , dar o sa incep in forta iara si daca mai am si pe cineva sa ma ajute o sa il terminam mai repede.
Sper sa il putem termina pana in vacanta de vara cu tot cu traducere in lb romana.

#4
Spune-ne exact stadiul la care ai ajuns. Smile
----------------Worldofgothic----------------
---------PLAY
#5
Well.. azi a trebuit sa instalez din nou G2 Notr + tools si e cam 5% din ce vroiam eu sa fac...
#6
am sa ma bag la tradusSmile
#7
Tocmai m-am uitat la thread-ul tau cu modul. Tu ai modificat toate texturile alea? Inclusiv cea pentru water mage? Cu ce program ai facut cladirea in care sunt facute majoritatea screen-urilor? Cum ai imbinat armurile intre ele reusind sa creezi altele noi? Mai am vreo suta de intrebari dar raspunde-mi macar la astea deocamdata. Faptul ca nu te-ai tinut de treaba ma indeamna sa nu ma implic in proiect, dar daca ma convingi cu raspunsurile la intrebari inseamna ca ai "investit" mai mult de 5 procente in treaba asta.Smile
#8
Nu cred ca-i modu' tau,deoarece,stiu pe cineva care sa apucat acum 1/2 ani de un mod cu acest nume.
#9
da tot el este
#10
(12-19-2011, 04:10 PM)Altair Wrote: Nu cred ca-i modu' tau,deoarece,stiu pe cineva care sa apucat acum 1/2 ani de un mod cu acest nume.