Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Proiect mod
#1
Discutii destpre modul care va urma.
Am discutat deja multe cu Old Nick. Marian asteptam sa vedem ce zici si tu si toti cei care se vor implica.
Vom relua modul cel vechi pe care vroia sa il faca Terente. Grin
FlowerFlower
replyReply
#2
Foarte frumos!! Multa Bafta!!

Laws are like medicine: They generally cure an evil by a lesser or a passing evil.
replyReply
#3
Am pus in spoiler o pagina din manualul g3 unde sunt mentionate cele mai importante evenimente din povestea gothica pe care o cunoastem. Cred ca ar trebui sa incadram povestea modului inainte de construirea templului, avand in vedere ca unul dintre cei 5 preoti pazea sabia uriziel intr-o incapere special destinata. Deci as pune povestea lordului cu 1000 de ani in urma, incepand-o cu evolutia unui oarecare (ca in orice rpg) pana la rangul de lord, stapan al vaii si proprietar al urizielului. Ceea ce ar insemna ca putem sa inventam factiuni diferite de cele cunoscute, sa inventam aventuri noi, sa facem chiar mai multe episoade, daca ne tine cureaua, dar cu o poveste cursiva si captivanta si cu o harta reparata a coloniei. Eu incerc sa repar zona new camp pentru ca e mai accesibila pentru mine.



Show Content
replyReply
#4
Si totusi, chiar si cei care nu se implica in realizarea modului sa vina cu idei. Asa ca intreb, sa stergem toate trei taberele si sa facem ceva nou sau sa lasam castelul din old camp?
FlowerFlower
replyReply
#5
(12-25-2013, 09:20 PM)Dorel Wrote: Si totusi, chiar si cei care nu se implica in realizarea modului sa vina cu idei. Asa ca intreb, sa stergem toate trei taberele si sa facem ceva nou sau sa lasam castelul din old camp?

Da, trebuie sa le stergem. New camp n-are ce cauta, asta e cert.
----------------Worldofgothic----------------
---------PLAY
replyReply
#6
(12-25-2013, 10:14 PM)Terente Wrote: New camp n-are ce cauta, asta e cert.

Nu o sa fie new camp acolo, am sters deja toate constructiile inclusiv barajul lui homer. Urmeaza sa refac albia raului si restul terenului ca sa se incadreze in zenul mare. Am putea sa facem un orasel sau un sat acolo, populat de alta factiune, in functie de povestea modului.
replyReply
#7
(12-25-2013, 09:20 PM)Dorel Wrote: Si totusi, chiar si cei care nu se implica in realizarea modului sa vina cu idei. Asa ca intreb, sa stergem toate trei taberele si sa facem ceva nou sau sa lasam castelul din old camp?

Eu ma gandesc la o poveste pt mod.... Eroul trebuie sa aiba un nume?? Eu m-am gandit la unul amenintator gen Hanibal Grin
Cum e mai ok? sa incepem cu o poveste despre erou sau sa intram direct in actiune si usor usor sa il cunoastem?

Laws are like medicine: They generally cure an evil by a lesser or a passing evil.
replyReply
#8
Eroul este lordul acela de care zicea Terente, vezi in Discutii zilnice ca a pus azi link-ul catre povestea aia.
FlowerFlower
replyReply
#9
Stiu povestea chiar as fii vrut sa faca modul acela si acum sunt foarte fericit ca se reia proiectul Smile

Laws are like medicine: They generally cure an evil by a lesser or a passing evil.
replyReply
#10
O sa fie putin diferit de aceea, mai in urma cu cativa zeci, sute de ani. Grin
FlowerFlower
replyReply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)