12-17-2011, 10:21 PM
astepti sa vina oldnicku cu un raspuns
![Haha Haha](https://worldofgothic.ro/forum/forumsmileys/laughing-smiley-004.gif)
Adaugare armura noua
|
12-17-2011, 10:21 PM
astepti sa vina oldnicku cu un raspuns
![]()
12-17-2011, 10:43 PM
inca o intrebare pana vine oldnick
![]()
Se pare ca e mai greu decat mi-am inchipuit
![]() Daca spacer iti cere discul probabil ca nu ai instalat g2 fix si modkit-ul. Dar de ce nu creezi o armura noua folosind alta textura in locul celei vechi si schimbandu-i numele si proprietatile din script, ca asta stiu cum se face ![]()
12-17-2011, 11:22 PM
12-17-2011, 11:23 PM
(12-17-2011, 11:22 PM)alex2ooo Wrote: Dar eo chiar aia vruiam nu ce ai zis tu.. Aha...N-am inteles eu bine ![]() ![]() Gata am aflat. Intri in work data scripts content items, deschizi cu un editor de text it Armor.d si copiezi asta: instance ItAr_PAl_H(C_Item) { name = "Paladin's Armor"; mainflag = ITEM_KAT_ARMOR; flags = 0; protection[PROT_EDGE] = 150; protection[PROT_BLUNT] = 150; protection[PROT_POINT] = 150; protection[PROT_FIRE] = 100; protection[PROT_MAGIC] = 50; value = value_itar_pal_h; wear = WEAR_TORSO; visual = "ItAr_Pal_H.3ds"; visual_change = "Armor_Pal_H.asc"; visual_skin = 0; material = MAT_METAL; description = name; text[1] = NAME_Prot_Edge; count[1] = protection[PROT_EDGE]; text[2] = NAME_Prot_Point; count[2] = protection[PROT_POINT]; text[3] = NAME_Prot_Fire; count[3] = protection[PROT_FIRE]; text[4] = NAME_Prot_Magic; count[4] = protection[PROT_MAGIC]; text[5] = NAME_Value; count[5] = value; }; asezand-o sub cea originala, spre exemplu, dupa care inlocuiesti asa: instance ItAr_PAl_G(C_Item) { name = "Paladin's Cuirass"; mainflag = ITEM_KAT_ARMOR; flags = 0; protection[PROT_EDGE] = 200; protection[PROT_BLUNT] = 250; protection[PROT_POINT] = 250; protection[PROT_FIRE] = 200; protection[PROT_MAGIC] = 150; value = value_itar_pal_h; wear = WEAR_TORSO; visual = "ItAr_Pal_H.3ds"; visual_change = "Armor_Pal_H.asc"; visual_skin = 0; material = MAT_METAL; description = name; text[1] = NAME_Prot_Edge; count[1] = protection[PROT_EDGE]; text[2] = NAME_Prot_Point; count[2] = protection[PROT_POINT]; text[3] = NAME_Prot_Fire; count[3] = protection[PROT_FIRE]; text[4] = NAME_Prot_Magic; count[4] = protection[PROT_MAGIC]; text[5] = NAME_Value; count[5] = value; }; sau cum vrei tu...Dai reparse scripts in spacer ,salvezi si ai doua armuri diferite ca nume si ca parametri dar care deocamdata arata la fel. Sper ca asta voiai... ![]()
Nu imi merge spacerul(imi cere cd la gothic 2 cand il deschid) si de unde ii dau reparse script(pentru cand o sa mearga spacer)
12-18-2011, 12:42 AM
(12-18-2011, 12:16 AM)alex2ooo Wrote: Nu gasesc Armord.d si nu imi merge spacerul(imi cere cd la gothic 2 cand il deschid) si de unde ii dau reparse script(pentru cand o sa mearga spacer)Daca ai modificat texturi inseamna ca ai instalat g2 mdk. Daca ai instalat g2 mdk ai si folderul Items in care gasesti It Armor.d. Adica Gothic 2/_work/data/scripts/content/items/It Armor.d.
12-18-2011, 12:50 AM
(12-18-2011, 12:42 AM)old nick Wrote:(12-18-2011, 12:16 AM)alex2ooo Wrote: Nu gasesc Armord.d si nu imi merge spacerul(imi cere cd la gothic 2 cand il deschid) si de unde ii dau reparse script(pentru cand o sa mearga spacer)Daca ai modificat texturi inseamna ca ai instalat g2 mdk. Daca ai instalat g2 mdk ai si folderul Items in care gasesti It Armor.d. Adica Gothic 2/_work/data/scripts/content/items/It Armor.d. Am rezolvat cu Armor.d . Acum problema e ca nu pot deschide spacerul sa dau reparse scripts(imi cere cd cand il deschid)si nu stiu de unde pot sa ii dau reparse scripts |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads… | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Traducere Risen - O nouă ordine ! | Warhell | 25 | 7,844 |
12-22-2012, 01:05 PM Last Post: Carnage |
|
.MRM,mesh,cum modifci o armura? | ghostqwerry | 3 | 1,905 |
09-19-2012, 07:43 AM Last Post: Robi |