Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Adaugare armura noua
#31
unde bifez ca starter la mine e in germana
#32
e prima casuta nu stiu cum i se zice in germana
#33
Nu inteleg de ce. Daca ai salvat si ai dat reparse scripts trebuie sa mearga de oriunde l-ai porni pentru ca ai aceleasi output-units. Si nu mai trebuie bifat reparse pentru ca nu mai este nevoie.

#34
Eo n-am bifat reparse scripts..o sa incerc acum
#35
(12-18-2011, 11:59 AM)alex2ooo Wrote: Eo n-am bifat reparse scripts..o sa incerc acum

Nu trebuie sa bifezi reparse scripts in starter daca ai dat reparse in spacer cum ti-am zis.
#36
Nu ma deranjeaza chestia cu starteru..problema e doar ca majoritatea scripturilor sunt "disabled"(asa scrie la format) si din cauza asta nu pot sa le deschid cu GoMan
#37
(12-18-2011, 12:09 PM)alex2ooo Wrote: Nu ma deranjeaza chestia cu starteru..problema e doar ca majoritatea scripturilor sunt "disabled"(asa scrie la format) si din cauza asta nu pot sa le deschid cu GoMan

Nu ai inteles. Toate vdf-urile care sunt disabled sunt despachetate in _work/data. Tu le-ai despachetat cand ai instalat g2 mdk. Asa ca te duci in _work/data/textures si deschizi cu goman ce vrei tu, dar in format .tex sau .tga, nicidecum .vdf pentru ca sunt despachetate. Uita-te unde ti-am spus si le vei gasi.
#38
Aaa..scuze nu vazusem, o sa incerc acum. Revin cu edit
#39
(12-18-2011, 11:41 AM)roby14 Wrote: ai bifat reparse script?

Roby, tu bifezi reparse scripts de cate ori intri in spacer?
#40
Unde pot gasi .tex la armura care am creat-o?


Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Traducere Risen - O nouă ordine ! Warhell 25 7,064 12-22-2012, 01:05 PM
Last Post: Carnage
  .MRM,mesh,cum modifci o armura? ghostqwerry 3 1,782 09-19-2012, 07:43 AM
Last Post: Robi

Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)