In primul rand trebuie sa ma anunti daca ai cunostinte minime de c++. Pentru a face ceva cu Npc-ul iti trebuie cunostinte mai vaste, insa pentru a insera un Npc, nu.
1. Ai nevoie de Gothic Mod Devlopment Kit si de un editor: Notepad ++, UltraEdit, pana la visual c++ etc......
Pe scurt trebuie adaugi clasei C_NPC o noua instanta (adica detalii care sa defineasca "abilitatile" noului NPC). Ti-am explicat in postul anterior ce trebuie sa schimbi ca sa fie un animal pe post pe npc. Instanta se va creea intr-un fisier text, in folderul NPC din work_/ .....
Raducu' in primul post a scris ce trebuie sa contina o instanta.
2. Instanta va fi folosita cand se vor citi scripturile daca salvezi instanta uite asa: "NUMENPCCREAT.d".
3. Apoi pentru ca jocul sa 'updateze' clasele, trebuie sa intrii in GothicStarter si sa dai pe "Reparse all scripts". Si voila, ai npc-ul creat in jocul original.
Cam asta a scris si Raducu' in primul post.
Tot ce trebuie sa faci este ce am spus mai sus, nu trebuie sa editezi vreun script, jocul 'integreaza' singur instanta clasei.
1. Ai nevoie de Gothic Mod Devlopment Kit si de un editor: Notepad ++, UltraEdit, pana la visual c++ etc......
Pe scurt trebuie adaugi clasei C_NPC o noua instanta (adica detalii care sa defineasca "abilitatile" noului NPC). Ti-am explicat in postul anterior ce trebuie sa schimbi ca sa fie un animal pe post pe npc. Instanta se va creea intr-un fisier text, in folderul NPC din work_/ .....
Raducu' in primul post a scris ce trebuie sa contina o instanta.
2. Instanta va fi folosita cand se vor citi scripturile daca salvezi instanta uite asa: "NUMENPCCREAT.d".
3. Apoi pentru ca jocul sa 'updateze' clasele, trebuie sa intrii in GothicStarter si sa dai pe "Reparse all scripts". Si voila, ai npc-ul creat in jocul original.
Cam asta a scris si Raducu' in primul post.
Quote:Se creeaza pe platforma vreunui script din joc?
Tot ce trebuie sa faci este ce am spus mai sus, nu trebuie sa editezi vreun script, jocul 'integreaza' singur instanta clasei.