Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gothic I in limba romana
#28
Filipp, noi am terminat de mult Gothic I in Romana, iar acum chiar lucram la NotR. Vezi ca este deja pus pe forum, il poti gasi aici. Insa ai si tu dreptate, ar trebui sa ne punem modul mai la vedere. :-);:
replyReply


Messages In This Thread
Gothic I in limba romana - by D0rYn - 04-06-2008, 05:54 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Helper - 04-06-2008, 06:23 PM
RE: Gothic I in limba romana - by D0rYn - 04-06-2008, 06:28 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Helper - 04-06-2008, 06:30 PM
RE: Gothic I in limba romana - by D0rYn - 04-06-2008, 06:36 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Ducipal - 04-06-2008, 07:06 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Helper - 04-06-2008, 07:24 PM
RE: Gothic I in limba romana - by D0rYn - 04-06-2008, 08:53 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Helper - 04-07-2008, 04:59 AM
RE: Gothic I in limba romana - by D0rYn - 04-07-2008, 04:55 PM
RE: Gothic I in limba romana - by hardy - 04-10-2008, 09:23 PM
RE: Gothic I in limba romana - by D0rYn - 04-10-2008, 09:55 PM
RE: Gothic I in limba romana - by D0rYn - 04-11-2008, 09:17 PM
RE: Gothic I in limba romana - by FireExodus - 04-11-2008, 11:34 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Raducu' - 04-11-2008, 11:41 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Helper - 04-12-2008, 05:37 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Alex* - 04-14-2008, 02:43 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Raducu' - 04-14-2008, 09:14 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Innos - 04-14-2008, 11:41 PM
RE: Gothic I in limba romana - by D0rYn - 04-15-2008, 08:42 AM
RE: Gothic I in limba romana - by Ducipal - 04-15-2008, 10:10 AM
RE: Gothic I in limba romana - by gameseeker - 04-15-2008, 01:53 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Helper - 04-17-2008, 07:29 AM
RE: Gothic I in limba romana - by The necromancer - 04-18-2008, 09:19 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Alex* - 04-27-2008, 08:04 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Andrey - 05-16-2008, 06:06 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Raducu' - 05-16-2008, 06:11 PM
RE: Gothic I in limba romana - by D0rYn - 05-16-2008, 06:14 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Andrey - 05-17-2008, 08:09 AM
RE: Gothic I in limba romana - by huaya - 05-23-2008, 10:10 PM
RE: Gothic I in limba romana - by razvyrap - 05-29-2008, 04:42 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Andrey - 05-29-2008, 04:45 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Carnage - 08-30-2009, 10:07 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Freeman_andrei - 10-18-2009, 04:36 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Kristi - 10-18-2009, 04:40 PM
RE: Gothic I in limba romana - by JaCKaL - 01-03-2010, 12:58 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Raducu' - 01-03-2010, 01:05 PM
RE: Gothic I in limba romana - by Kristi - 01-03-2010, 01:22 PM
RE: Gothic I in limba romana - by ufy - 01-04-2010, 01:07 AM
RE: Gothic I in limba romana - by Carnage - 01-05-2010, 09:51 PM

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Gothic Multiplayer Moderation 1 3,304 07-13-2014, 10:22 AM
Last Post: Szekemri
  Proiect:Seria Gothic in romana ajerk 3 4,382 06-29-2014, 12:52 PM
Last Post: Szekemri
  Gothic 3 Unknown Land Cryssalis 22 16,690 02-05-2014, 04:12 PM
Last Post: Cryssalis
  Gothic Multiplayer Video/Pics BeoWulf 30 25,740 09-08-2013, 01:27 PM
Last Post: Edd
  Project Destiny Gothic Multiplayer daniels 11 10,431 08-28-2013, 04:28 PM
Last Post: cornel
  Gothic 2 night of the raven returning mod english sleeperoldman 1 3,740 08-13-2013, 07:39 PM
Last Post: Szekemri
  Gothic 3 english version Deneky 5 5,822 06-11-2013, 01:34 AM
Last Post: Deneky
  Gothic Multiplayer: Intrebari & Raspunsuri HeRoNaMeLeSs 52 38,331 05-30-2013, 04:22 PM
Last Post: Edd
  Ai mai juca Gothic daca... ? Edg 758 486,161 05-27-2013, 07:08 PM
Last Post: Bogdan
Wink Maxima-Gothic.RO HeRoNaMeLeSs 13 10,404 05-07-2013, 03:56 PM
Last Post: HeRoNaMeLeSs

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)