09-27-2012, 11:35 PM
Am analizat mai atent cartea despre necromanceri si naratorul trecea cam prea des de la o perspectiva obiectiva la una subiectiva, pentru stilul in care intentionam sa o scriu. Am mai modificat cateva pasaje din ea sa fie mai ok, dar o mai verific o data inainte sa o adaug la pack.
In other news, un update tehnic. Ca sa simplific treaba, am adaugat o clasa parinte, BaseCharacter. Din ea deriva toate NPC-urile din joc (personaje cu stats and stuff), dar si jucatorul. O parte din outline e aici:
Fiecare personaj va avea o clasa proprie, unde suprascriem unele metode din BaseCharacter. Uite un exemplu:
In momentul in care initializam un nou Player(), SetStats() care suprascrie functia virtuala din BaseCharacter va fi apelata de constructorul base-ului (BaseCharacter). Asa ca, pentru fiecare personaj nou, facem o clasa separata, in care (supra)scriem doar metodele ce ne intereseaza.
Sau, si mai simplu spus, pentru fiecare personaj nou facem un fisier in care ii setam frumos proprietatile, si nimic mai mult
Tot in felul asta, putem sa adaugam si custom behavior foarte usor (nu lucram cu X personaje care sunt instante ale aceleiasi clase).
In other news, un update tehnic. Ca sa simplific treaba, am adaugat o clasa parinte, BaseCharacter. Din ea deriva toate NPC-urile din joc (personaje cu stats and stuff), dar si jucatorul. O parte din outline e aici:
Fiecare personaj va avea o clasa proprie, unde suprascriem unele metode din BaseCharacter. Uite un exemplu:
In momentul in care initializam un nou Player(), SetStats() care suprascrie functia virtuala din BaseCharacter va fi apelata de constructorul base-ului (BaseCharacter). Asa ca, pentru fiecare personaj nou, facem o clasa separata, in care (supra)scriem doar metodele ce ne intereseaza.
Sau, si mai simplu spus, pentru fiecare personaj nou facem un fisier in care ii setam frumos proprietatile, si nimic mai mult
Tot in felul asta, putem sa adaugam si custom behavior foarte usor (nu lucram cu X personaje care sunt instante ale aceleiasi clase).