10-28-2012, 11:54 PM
In joc, personajele vor reactiona diferit in functie de anumiti factori. Spre exemplu, dupa ce-i aduci unui personaj obiectul cerut intr-un quest, acesta ar trebui sa-l accepte. In mod normal. Totusi, ca sa fie toata treaba mai veridica, daca i-ai omorat cel mai bun prieten, nu-ti va lua obiectul. Asta daca nu cumva te ataca direct.
Ca sa aducem toata treaba din culise la un nivel cat mai apropiat de personaje, implementam in fiecare din ele o asa numita "memorie". O memorie este de fapt o lista, in care bagam "informatii". Informatiile sunt niste simple valori intregi (o enumeratie in background).
In momentul in care jucatorul omoara un personaj, toate NPC-urile de pe o raza X vor primi in memorie informatia... sa zicem, "PlayerKilledFriendlyBandit".
Unde ajungem pana la urma? La niste metode foarte simple:
event BanditSawPlayer
{
if (BanditKnowsInfo(PlayerKilledFriendlyBandit))
{
Attack(Player);
}
}
O sa revin cu mai multe update-uri soon. And pics, 'cause they're cool
Ca sa aducem toata treaba din culise la un nivel cat mai apropiat de personaje, implementam in fiecare din ele o asa numita "memorie". O memorie este de fapt o lista, in care bagam "informatii". Informatiile sunt niste simple valori intregi (o enumeratie in background).
In momentul in care jucatorul omoara un personaj, toate NPC-urile de pe o raza X vor primi in memorie informatia... sa zicem, "PlayerKilledFriendlyBandit".
Unde ajungem pana la urma? La niste metode foarte simple:
event BanditSawPlayer
{
if (BanditKnowsInfo(PlayerKilledFriendlyBandit))
{
Attack(Player);
}
}
O sa revin cu mai multe update-uri soon. And pics, 'cause they're cool