12-17-2011, 10:21 PM
astepti sa vina oldnicku cu un raspuns
Adaugare armura noua
|
12-17-2011, 10:21 PM
astepti sa vina oldnicku cu un raspuns
12-17-2011, 10:43 PM
inca o intrebare pana vine oldnick cand deschid spacer, imi cere cd la gothic 2 notr..solutii?
Se pare ca e mai greu decat mi-am inchipuit . Export armura modificata dar in joc apare la fel. Cred ca armura nu e in 3ds. Cred ca e o animatie si trebuie s-o caut in alta parte. Animatiile au extensie ".mdm" si nu se deschid cu blender.
Daca spacer iti cere discul probabil ca nu ai instalat g2 fix si modkit-ul. Dar de ce nu creezi o armura noua folosind alta textura in locul celei vechi si schimbandu-i numele si proprietatile din script, ca asta stiu cum se face .
12-17-2011, 11:22 PM
12-17-2011, 11:23 PM
(12-17-2011, 11:22 PM)alex2ooo Wrote: Dar eo chiar aia vruiam nu ce ai zis tu.. Aha...N-am inteles eu bine . Deci editezi si exporti doar textura, forma ramanand aceeasi. Ar trebui sa se rezolve din script.Ma "documentez" maine si-ti spun daca am rezolvat ceva . Gata am aflat. Intri in work data scripts content items, deschizi cu un editor de text it Armor.d si copiezi asta: instance ItAr_PAl_H(C_Item) { name = "Paladin's Armor"; mainflag = ITEM_KAT_ARMOR; flags = 0; protection[PROT_EDGE] = 150; protection[PROT_BLUNT] = 150; protection[PROT_POINT] = 150; protection[PROT_FIRE] = 100; protection[PROT_MAGIC] = 50; value = value_itar_pal_h; wear = WEAR_TORSO; visual = "ItAr_Pal_H.3ds"; visual_change = "Armor_Pal_H.asc"; visual_skin = 0; material = MAT_METAL; description = name; text[1] = NAME_Prot_Edge; count[1] = protection[PROT_EDGE]; text[2] = NAME_Prot_Point; count[2] = protection[PROT_POINT]; text[3] = NAME_Prot_Fire; count[3] = protection[PROT_FIRE]; text[4] = NAME_Prot_Magic; count[4] = protection[PROT_MAGIC]; text[5] = NAME_Value; count[5] = value; }; asezand-o sub cea originala, spre exemplu, dupa care inlocuiesti asa: instance ItAr_PAl_G(C_Item) { name = "Paladin's Cuirass"; mainflag = ITEM_KAT_ARMOR; flags = 0; protection[PROT_EDGE] = 200; protection[PROT_BLUNT] = 250; protection[PROT_POINT] = 250; protection[PROT_FIRE] = 200; protection[PROT_MAGIC] = 150; value = value_itar_pal_h; wear = WEAR_TORSO; visual = "ItAr_Pal_H.3ds"; visual_change = "Armor_Pal_H.asc"; visual_skin = 0; material = MAT_METAL; description = name; text[1] = NAME_Prot_Edge; count[1] = protection[PROT_EDGE]; text[2] = NAME_Prot_Point; count[2] = protection[PROT_POINT]; text[3] = NAME_Prot_Fire; count[3] = protection[PROT_FIRE]; text[4] = NAME_Prot_Magic; count[4] = protection[PROT_MAGIC]; text[5] = NAME_Value; count[5] = value; }; sau cum vrei tu...Dai reparse scripts in spacer ,salvezi si ai doua armuri diferite ca nume si ca parametri dar care deocamdata arata la fel. Sper ca asta voiai...
Nu imi merge spacerul(imi cere cd la gothic 2 cand il deschid) si de unde ii dau reparse script(pentru cand o sa mearga spacer)
12-18-2011, 12:42 AM
(12-18-2011, 12:16 AM)alex2ooo Wrote: Nu gasesc Armord.d si nu imi merge spacerul(imi cere cd la gothic 2 cand il deschid) si de unde ii dau reparse script(pentru cand o sa mearga spacer)Daca ai modificat texturi inseamna ca ai instalat g2 mdk. Daca ai instalat g2 mdk ai si folderul Items in care gasesti It Armor.d. Adica Gothic 2/_work/data/scripts/content/items/It Armor.d.
12-18-2011, 12:50 AM
(12-18-2011, 12:42 AM)old nick Wrote:(12-18-2011, 12:16 AM)alex2ooo Wrote: Nu gasesc Armord.d si nu imi merge spacerul(imi cere cd la gothic 2 cand il deschid) si de unde ii dau reparse script(pentru cand o sa mearga spacer)Daca ai modificat texturi inseamna ca ai instalat g2 mdk. Daca ai instalat g2 mdk ai si folderul Items in care gasesti It Armor.d. Adica Gothic 2/_work/data/scripts/content/items/It Armor.d. Am rezolvat cu Armor.d . Acum problema e ca nu pot deschide spacerul sa dau reparse scripts(imi cere cd cand il deschid)si nu stiu de unde pot sa ii dau reparse scripts |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads… | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Traducere Risen - O nouă ordine ! | Warhell | 25 | 7,167 |
12-22-2012, 01:05 PM Last Post: Carnage |
|
.MRM,mesh,cum modifci o armura? | ghostqwerry | 3 | 1,791 |
09-19-2012, 07:43 AM Last Post: Robi |