12-18-2011, 11:54 AM
unde bifez ca starter la mine e in germana
Adaugare armura noua
|
12-18-2011, 11:54 AM
unde bifez ca starter la mine e in germana
12-18-2011, 11:55 AM
e prima casuta nu stiu cum i se zice in germana
12-18-2011, 11:58 AM
Nu inteleg de ce. Daca ai salvat si ai dat reparse scripts trebuie sa mearga de oriunde l-ai porni pentru ca ai aceleasi output-units. Si nu mai trebuie bifat reparse pentru ca nu mai este nevoie.
12-18-2011, 11:59 AM
Eo n-am bifat reparse scripts..o sa incerc acum
12-18-2011, 12:07 PM
12-18-2011, 12:09 PM
Nu ma deranjeaza chestia cu starteru..problema e doar ca majoritatea scripturilor sunt "disabled"(asa scrie la format) si din cauza asta nu pot sa le deschid cu GoMan
12-18-2011, 12:14 PM
(12-18-2011, 12:09 PM)alex2ooo Wrote: Nu ma deranjeaza chestia cu starteru..problema e doar ca majoritatea scripturilor sunt "disabled"(asa scrie la format) si din cauza asta nu pot sa le deschid cu GoMan Nu ai inteles. Toate vdf-urile care sunt disabled sunt despachetate in _work/data. Tu le-ai despachetat cand ai instalat g2 mdk. Asa ca te duci in _work/data/textures si deschizi cu goman ce vrei tu, dar in format .tex sau .tga, nicidecum .vdf pentru ca sunt despachetate. Uita-te unde ti-am spus si le vei gasi.
12-18-2011, 12:16 PM
Aaa..scuze nu vazusem, o sa incerc acum. Revin cu edit
12-18-2011, 12:20 PM
12-18-2011, 12:20 PM
Unde pot gasi .tex la armura care am creat-o?
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Possibly Related Threads… | |||||
Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
Traducere Risen - O nouă ordine ! | Warhell | 25 | 7,167 |
12-22-2012, 01:05 PM Last Post: Carnage |
|
.MRM,mesh,cum modifci o armura? | ghostqwerry | 3 | 1,791 |
09-19-2012, 07:43 AM Last Post: Robi |