10-24-2012, 05:51 PM
(10-20-2012, 09:52 PM)Patrunjelu Wrote: Interesant, si cum era jocul?
Nu tin minte exact dar stiu ca totul era sub pamant si vedeam mult maro
![Haha Haha](https://worldofgothic.ro/forum/forumsmileys/laughing-smiley-004.gif)
![[Image: 242idki.png]](http://i56.tinypic.com/242idki.png)
Vanilla Éclair (working title)
|
10-24-2012, 05:51 PM
(10-20-2012, 09:52 PM)Patrunjelu Wrote: Interesant, si cum era jocul? Nu tin minte exact dar stiu ca totul era sub pamant si vedeam mult maro ![]() ![]()
10-24-2012, 10:13 PM
(This post was last modified: 10-24-2012, 10:15 PM by Patrunjelu'.)
Trebuie si cate o diagrama din cand in cand
![]()
10-26-2012, 07:39 PM
Focus-ul zilele astea a fost pe imbunatatirea codului din spatele interfetei inventarului. Lots of fun refactoring! And a lot more to come.
Pe langa asta, am micsorat putin inventarul, ca era prea mare. Mai avem si un label care arata numarul de items per slot: ![]()
10-26-2012, 09:54 PM
Si pentru ca am vrut sa vad cum se impaca FRAPS cu Vanilla, am facut un video cu ridicarea catorva item-uri in inventar. Here:
http://www.youtube.com/watch?v=WDJFHKOajso
10-27-2012, 11:39 AM
Excelenta treaba, deabea astept sa-l joc.
![]() ,, Napoleon a cautat virtutea, si neputand-o gasi a luat puterea.''
10-28-2012, 11:54 PM
In joc, personajele vor reactiona diferit in functie de anumiti factori. Spre exemplu, dupa ce-i aduci unui personaj obiectul cerut intr-un quest, acesta ar trebui sa-l accepte. In mod normal. Totusi, ca sa fie toata treaba mai veridica, daca i-ai omorat cel mai bun prieten, nu-ti va lua obiectul. Asta daca nu cumva te ataca direct.
Ca sa aducem toata treaba din culise la un nivel cat mai apropiat de personaje, implementam in fiecare din ele o asa numita "memorie". O memorie este de fapt o lista, in care bagam "informatii". Informatiile sunt niste simple valori intregi (o enumeratie in background). In momentul in care jucatorul omoara un personaj, toate NPC-urile de pe o raza X vor primi in memorie informatia... sa zicem, "PlayerKilledFriendlyBandit". Unde ajungem pana la urma? La niste metode foarte simple: event BanditSawPlayer { if (BanditKnowsInfo(PlayerKilledFriendlyBandit)) { Attack(Player); } } O sa revin cu mai multe update-uri soon. And pics, 'cause they're cool ![]()
10-29-2012, 03:48 PM
Foarte interesanta ideea, cel mai mult e vorba de imaginatie pana la urma
![]() ![]()
10-29-2012, 07:25 PM
Era fain sa fie vorba mai mult de imaginatie, si sa dispara cele 10 ore de codat pe zi
![]()
11-01-2012, 12:12 AM
Azi mancam un ecler:
![]() Vanilla Éclair a trecut de pragul de 1000 de linii de cod, cu ale sale 1002 linii de cod efectiv.
11-01-2012, 12:23 AM
Pe cate saituri/forumuri faci aceste update-uri cu progresul tau?
![]() |
« Next Oldest | Next Newest »
|