Curiosi din fire am incercat sa adunam niste pareri ale fanilor romani despre noul joc al celor de la Jowood, Gothic 4 – Arcania.
Am incercat sa aleg intr-un mod aproximativ aleatriu trei pareri formulate cat mai corect, mai concret si mai realistic de catre utilizatorii forumului nostru.
Faby a zis…
Am jucat pana am ajuns pe a doua insula cu Diego. Nu prea m-a captivat in ciuda incercarilor mele de a juca jocul cu o minte “eliberata” de prejudecati. Pur si simplu mi s-a parut…
Ionutzel a zis..
De ce spun unii ca nu are legatura cu celelalte gothicuri? Cred ca ei nici nu l-au jucat. Doar pentru ca joci cu alt personaj nu inseamna ca nu au legatura, din contra, acest nou personaj e menit sa-l salveze pe cel vechi… Este pomenita si o amuleta a lui Sleeper care il face pe Nameless constient pentru o perioada scurta in care tu elimini spiritul care il controla… E foarte frumos jocul… Nu stiu de ce sunteti atat de deranjati de el. Exista pana si Xardas care iti spune cum, unde si in ce fel sa omori personajul negativ(ca in celelalte) ce-l controleaza pe Nameless. Am terminat toata seria gothic + risen si risen 2, chiar de mai multe ori si daca am gresit cu ceva imi cer scuze si va rog sa ma corectati.
Marian a zis..
Eu spun ca nu are legatura cu seria Gothic, deoarece nu se mai gaseste nimic din acel spirit. Acel spirit in care tu alegeai ce se intampla. Universul parca nu mai te infioara cand mergi prin el… te fascineaza prin culori intense si peisaje superbe, dar atat. Luptand intr-o pestera timp de 20 de minute, te face sa te intrebi. Am facut eu asta vreodata in Gothic? M-am plictisit de la o lupta atat de tare in Khorinis, VOM sau orice al loc? Personajul principal mi s-a parut lipsit de personalitate, iar atunci cand incerca sa faca o gluma, mi se parea ca nu i se potriveste…
Si daca ar fi sa privesc intr-un mod subiectiv acest subiect atat de delicat eu unul tind sa le dau dreptate lui Marian si lui Faby deoarece consider ca acest joc nu se ridica nici pe departe la inaltimea asteptarilor.
Postat de Terente September 14, 2012 | 1:30 pm