11-27-2011, 06:55 PM
Frumos!
Trebuia neaparat sa-l incerc.
Trebuia neaparat sa-l incerc.
Fighting back!...
Gothic 2: the bleakness: proiect finalizat
|
11-28-2011, 01:02 AM
11-28-2011, 08:12 PM
mda...o sa-mi distrug caracterul(chiar daca pt asta ar trebui sa trag in el cu crosbow-ul pana mi se termina sagetile infinite
"Errare humanum est sed perseverare diabolicum."
"Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo." "Inter arma silent leges."
11-28-2011, 08:19 PM
11-28-2011, 08:37 PM
nu l-am jucat ca nu am timp...dar imi spui si mie te rog ce reprezint in joc si daca am misiuni sau dialoguri inteligente???
"Errare humanum est sed perseverare diabolicum."
"Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo." "Inter arma silent leges."
11-28-2011, 08:45 PM
11-28-2011, 08:48 PM
ok...voi incerca modul......dar sa scap odata de presiunea asta cu teze cu teste cu ascultat etc.
"Errare humanum est sed perseverare diabolicum."
"Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo." "Inter arma silent leges."
11-28-2011, 08:57 PM
Eu? Rol important? Trebuie sa imi reinstalez Gothic-ul....
A vorbit totusi cineva cu mine in joc? Am vreo replica mai "nazista" sau mai "interesanta"?
Sup
11-28-2011, 09:02 PM
O ma simt flatat
11-28-2011, 09:15 PM
M-am chinuit vreo saptamana sa incropesc dialogurile, nu stiam nimic despre limbajul ala din scriptul jocului. Dar am reusit sa ies la liman. Nu e ceva extraordinar, dar sper sa fie suficient de hazliu. Jucati-l, veti vedea. Trebuie decat insistat pe dialog, chiar daca aparent acesta se incheie subit. Daca un npc dintre cele 3 de mai sus nu vorbesc cu nameless inseamna ca nu ati insistat suficient .
Ce pot sa spun despre npc-urile care va poarta numele, e faptul ca ii vor oferi lui nameless ajutor consistent pentru rezolvarea quest-ului principal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|