11-27-2011, 06:55 PM
Frumos!
Trebuia neaparat sa-l incerc.
Trebuia neaparat sa-l incerc.
Fighting back!...
Gothic 2: the bleakness: proiect finalizat
|
11-28-2011, 01:02 AM
11-28-2011, 08:12 PM
mda...o sa-mi distrug caracterul
![]() ![]() "Errare humanum est sed perseverare diabolicum."
"Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo." "Inter arma silent leges."
11-28-2011, 08:19 PM
11-28-2011, 08:37 PM
nu l-am jucat ca nu am timp...dar imi spui si mie te rog ce reprezint in joc si daca am misiuni sau dialoguri inteligente???
![]() "Errare humanum est sed perseverare diabolicum."
"Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo." "Inter arma silent leges."
11-28-2011, 08:45 PM
11-28-2011, 08:48 PM
ok...voi incerca modul...
![]() ![]() "Errare humanum est sed perseverare diabolicum."
"Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo." "Inter arma silent leges."
11-28-2011, 08:57 PM
Eu? Rol important? Trebuie sa imi reinstalez Gothic-ul....
A vorbit totusi cineva cu mine in joc? Am vreo replica mai "nazista" sau mai "interesanta"? ![]()
11-28-2011, 09:02 PM
O ma simt flatat
![]()
11-28-2011, 09:15 PM
M-am chinuit vreo saptamana sa incropesc dialogurile, nu stiam nimic despre limbajul ala din scriptul jocului. Dar am reusit sa ies la liman. Nu e ceva extraordinar, dar sper sa fie suficient de hazliu. Jucati-l, veti vedea. Trebuie decat insistat pe dialog, chiar daca aparent acesta se incheie subit. Daca un npc dintre cele 3 de mai sus nu vorbesc cu nameless inseamna ca nu ati insistat suficient
![]() Ce pot sa spun despre npc-urile care va poarta numele, e faptul ca ii vor oferi lui nameless ajutor consistent pentru rezolvarea quest-ului principal. ![]() |
« Next Oldest | Next Newest »
|