Diggers
(Mineri)

Dupa ce a fost aruncat in bariera, orice om este considerat un miner. El isi duce traiul minand cristale. Pentru o anumita cantitate de cristale el primeste toate cele necesare. Majoritatea minerilor platesc tribut garzilor pentru ‘protectie’. Ei reprezinta majoritatea coloniei, si cea mai mica treapta a acesteia. Un miner se poate alatura oricarei tabere. Acestia lucreaza in mina veche. Doar teoretic jucatorul este la inceput un miner, pentru ca aceasta ghilda nu i-ar fi dat niciun avantaj.

 

Shadows
(Umbrele)

 

Oricine vrea sa se alature Taberei vechi, devine umbra dupa ce trece cateva teste Acestia sunt oameni noi care inca nu au dovedit ca sunt destul de buni pentru a deveni garzi. Majoritatea lucreaza pentru garzi ca spioni sau jefuiesc alti oameni fara a fi prinsi. Aceasta este motivul pentru care au primit aceasta denumire. Majoritatea umbrelor se lupta cu sabii usoare si arcuri. Ei primesc la inceput o costumatie care ii reprezinta, dar isi pot cumpara o armura care ii protejeaza mult mai bine.

Guards
(Garzi)

 

Garzile sunt elita taberei vechi si se ocupa cu siguranta taberei. Ei pazesc si caile apropiate de tabara, care duc in taramul orcilor, avertizandu-i pe nestiitori incotro se indreapta. Ei poarta armuri foarte bune. Cea mai usoara o primesc dupa ce se alatura taberei, urmatoarea dupa ce lucreaza o perioada iar ultima dupa ce au facut ceva deosebit pentru baronii cristalelor. Ei lupta de obicei cu arme usoare sau grele.

 

Magicians of Fire
(Magicienii Focului)

Dupa ce a demonstrat ca merita sa devina garda, o umbra poate renunta la acest titlu si se poate alatura magicienilor focului. Acestia folosesc rune si pergamente magice ale focului pentru a infrange inamicii. Pentru protectie ei poarta o roba. Cand ajung la al 4-lea cerc al magiei, primesc o roba mai buna.

Ore barons
(Baronii cristalelor)

In frunte cu conducatorul Gomez, baronii cristalelor se ocupa de conducerea taberei vechi si schimbul cu regele: cristale pentru produse. Duc o viata usoara si la cea mai mica cerere pot primi tot ce vor pentru cristalele trimise in Myrthana. Ei au diferite meserii secundare: Scar si Arto sunt bodygurarzii lui Gomez, Raven se ocupa de noii angajati ai lui Gomez iar Bartholo de distribuirea armelor, armurilor, mancarii etc si schimbul cu tabara sectei. Au armuri foarte bune si armele lor sunt facute special pentru ei.

 

Postat de Raducu August 5, 2012 | 10:19 am

 Novices
(Novici)

 

 

Prima treapta pentru a deveni un membru al sectei este novicele. Novicii sunt oameni fanatici care cred in Sleeper si fumeaza foarte multa iarba. Ei invata magia lui Sleeper de la gurusii taberei si spera ca intr-o zi vor ajunge gurusi la randul lor. O parte urmeaza calea templierilor. Ei poarta robe pe care sunt pictate diferite desene. Ei folosesc in general sabii, buzdugane si ciocane usoare.

 

Templars
(Templieri)

 

 

A doua treapta si ultima pe care o poate urma jucatorul este cea de templier. Ei sunt luptatorii de elita ai lui Sleeper si se asigura ca preotii isi pot duce meditatiile in liniste. Au trei categorii de armuri care le asigura o protectie foarte buna. Spre deosebire de garzi si mercenari, templierii pot invata si primele 4 cercuri de magie, inca din momentul in care sunt novici. Ei prefera sa lupte cu arme mari, in special sabii.

 

Gurus
(Gurusi)

 

 

Gurusii sunt liderii religiosi ai sectei. Ei sunt in contact cu Sleeper si povestesc viziunile celor din tabara si ii invata magia lui Sleeper si le povestesc despre aparitia sectei. De obicei ei nu folosesc arme, ci magie puternica. Jucatorul nu poate deveni un guru.

 

 

Postat de Raducu August 5, 2012 | 10:03 am

Bandits
(Banditi)



Banditii sunt, exact ca umbrele, prima treapta pentru tabara noua. Ei nu sunt atat de sufocati ca umbrele, isi traiesc vietile liberi si nu se amesteca in treburile mercenarilor. Folosesc arcuri si arme usoare, in general buzdugane. Spre deosebire de umbre, ei au trei categorii de armuri, construite din otel si blanuri de animale.

Mercenaries
(Mercenari)

 

Mercenarii sunt protectorii magicienilor apei. Ei pazesc de asemenea si gramada de minerale pe care magicienii apei o folosesc in planul de a scapa din colonie. Mercenarii sunt pentru tabara noua cum ca garzile pentru tabara veche. Ei prefera topoarele mari. Poarta trei categorii de armuri facute la fel ca cele de bandit, dar mult mai complexe.

Magicians of Water
(Magicienii Apei)


Magicienii apei sunt inamicii magicienilor focului. Ei nu doresc sa accepte soarta de a ramane blocati in colonie si au hotarat sa plece din tabara veche si sa stranga o gramada mare de cristale pentru a arunca bariera in aer cu ajutorul magiei din cristale. Ei prefera ca arme runele si pergamentele magice ale apei (gheata, electricitate). Ca si magicienii focului, acestia au doua tipuri de robe.

 

 

Postat de Raducu August 5, 2012 | 9:52 am